واکنش های مجازی به شهادت جهادگر بسیجی/ اسماعیل احمدی یک منتظر واقعی بود

سال۹۷ در اطراف استان مرکزی، پای کار بودیم روستاها رو آباد کنیم، آقا اسماعیل هم پای کار ما بود، این عکس رو آذر همون سال ازش گرفتم. شب جمعه سر سفره‌ی سیدالشهدا باشی انشالله. 

بانی جبهه جهانی منتظران خورشید

گروه جهادی منتظران خورشید ۲۰ سال در همه کارهای جهادی حضوری جدی داشت.  

مرحوم اسماعیل احمدی از نیروهای مخلص و با سوابق درخشان فعالیت جهادی در مناطق محروم حاشیه تهران و دورافتاده‌ترین نقاط کشور بودند که با تعهد و دلسوزی به خدمت صادقانه اهتمام داشتند و سرانجام نیز در حین انجام مأموریت کاری به دیدار حق شتافتند.

انتهای پیام/





‏نام ‎اسماعیل احمدی که امروز در حادثه بالگرد در منطقه محروم بافت آسمانی شد، در ذهنم با ‎جهاد و گروه‌های جهادی پیوند خورده. همیشه دغدغه‌اش کار جهادی برای محرومین بود. در شب میلاد سالار شهیدان ان‌شاالله مهمان ارباب است‌. 

پیام تسلیت قالیباف

به گزارش خبرگزاری برنا، شهادت اسماعیل احمدی جهادگر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش در جریان سانحه بالگرد در بافت کرمان واکنش  های زیادی در در فضای مجازی و رسانه  برانگیخت. 

شهید اسماعیل احمدی یک منتظر واقعی بود. 

آخوندی

رئیس مجلس در این‌باره در پیامی دراین باره نوشت: عروج شهادت‌گونه مدیر و رزمنده جهادی عرصه فرهنگی، رسانه‌ای و ورزش کشور آقای اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در اثر سانحه سقوط بالگرد موجب تأسف و تأثر گردید.

بخوانید:  بنیاد مسکن استان قزوین در سال آینده ۸۰۰۰ واحد مسکونی احداث می کند

کودکان احمد فداله داغدار شدند

فاتحه‌ای نثار روحش کنیم. تسلیت به خانواده و دوستان جهادی‌اش.

تسلیت دبیر

اسماعیل احمدی بسیجی پرانرژی، خاکی و با صفایی  بود که به تازگی بیستمین سالگرد تاسیس گروه جهادیش را جشن گرفت.

سالها در محرومترین مناطق کشور از جمله منطقه لالی خوزستان مجاهدت و خیررسانی کرد و عاقبت بعد از زیارت مزار حاج قاسم، در مسیر خدمت،به دیار حق و انشالله به حاج قاسم ملحق شد …

علی نادری: احمدی بسیجی پر انرژی و باصفایی بود

بهزاد مهرکش فعال مجازی با اشاره به فعالیت‌های جهادی احمدی نوشت: حالا کودکان  احمدفداله بیشتر از همه داغدار اسماعیل شده‌اند؛ تمام زندگی‌اش را وقف آبادی آنجا کرد این مرد جهادی…

بچه‌های جهادی، مرحوم اسماعیل احمدی را خوب می‌شناسند. فارغ از مسیولیت‌های رسمی، او در “جبهه جهادی منتظران خورشید” فعال بود و بانی فعالیت‌های خیرخواهانه و اردوهای جهادی بود.اللهم لانعلم منه الا خیرا. 


آیا این خبر مفید بود؟

منتظر واقعی

قالیباف

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

این فیلم مربوط به ۲۰ بهمن امسال و مراسم بیستمین سالگرد تاسیس این گروه جهادی بود. حاج اسماعیل متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بود. 

IMG_20230223_235010_179

آقا اسماعیل رو جهادگرا خوب می‌شناسن

محسن مقصودی: احمدی دغدغه مند محرومین بود

علیرضا دبیر هم این سانحه را در صفحه شخصی اش تسلیت گفت.