وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف ضروری است


|





منبع

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی شهری خراسان شمالی گفت: در سال ۱۴۰۰ سهم استان از قیر رایگان پنج هزار و ۷۲۷ تُن بود که به طور کامل جذب شد و سهم استان از قیر رایگان در سال مالی ۱۴۰۱ هم جذب هفت هزار و ۴۷۵ تُن از این محصول بود.

 


استاندار خراسان شمالی: وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف ضروری است

 

 


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی ادامه داد: سهم استان از قیر رایگان در سال مالی جاری نسبت به سال ماقبل حدود ۱.۴ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام


مرتضی رجایی با بیان اینکه سال گذشته سیصد میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ها تزریق شد،افزود : علاوه بر این در حوزه قیر رایگان نیز جذب صد درصدی اعتبارات صورت گرفته است.

 

 

وی افزود: بی تردید جذب سرمایه گذار و ایجاد برخی زیرساخت ها شهری نقشی مستقیم در اشتغالزایی شهرها نیز به دنبال خواهد داشت. دکتر حسین نژاد بر استفاده بهینه از امکانات تاکید کرد و افزود: در برخی امور می توان از توان، ظرفیت ها و پتانسیل های محلی استفاده کرد تا کارها سریع تر انجام شود.

وی به انعقاد قرارداد طرح جامع پسماند اشاره کرد و گفت: طرح فوق شصت و پنج درصد پیشرفت داشته که امیدواریم به زودی کارخانه کمپوست دوباره آغاز به کار کند. رجایی خاطر نشان کرد: وصول مطالبات شهرداری ها از دستگاه های اجرایی هر چند کند اما در حال اجرایی شدن است. وی شوراها را مغز متفکر شهرها دانست و گفت: شوراها بعنوان بازوان اجرایی شهرداران می توانند در مسیر مدیریت شهری تعاملی حرکت کنند.

بخوانید:  توصیه‌های سخنگوی پلیس به رانندگان در سفر‌های نوروزی

در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهرهای استان، استاندار خراسان شمالی گفت داشتن شهر لوکس و تجدد گرا در کنار توجه به ارزش های دینی و نمادهای اسلامی معنا پیدا می کند، لذا در حوزه مبلمان شهری و بوستان ها از طراحی ها و نماد های اسلامی بهره گرفته شود.


وی توجه به حوزه گردشگری را مورد تاکید و توجه قرار داد و گفت : با توجه به ظرفیت های موجود استان در حوزه گردشگری تا کنون اتفاقات خاصی رخ نداده و این درحالیست که سالانه ۲۵ میلیون مسافر عبوری داریم اما نتوانسته ایم در راستای ماندگاری گردشگران اقدامات خاصی انجام دهیم.

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف