ورزش‌های روزانه در بوستان‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان در در چهارمین جلسه کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان اظهار داشت: حدود ۲۰ سال است که ورزش صبحگاهی در بوستان‌های سطح شهر در حال برگزاری است.
روح‌الله مطهری عنوان کرد: برای ساماندهی و توسعه ورزش روزانه در بوستان‌ها برای کسانی که می‌خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک‌ها شوند با همکاری شورای تامین شهرستان، شهرداری و اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی و با دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت، کارت مربیگری و غیره، اقدام کنند و به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها بپردازند.
وی از وجود  ۳۵ بوستان فعال با جامعه آماری روزانه حدود ۸۰۰ نفر در حال ورزش در آن‌ها سخن گفت و افزود: با نظارت و ساماندهی ورزش روزانه می‌توان آن را تا حدود ۸ هزار نفر افزایش داد.
مطهری افزود: اکثریت قشر سالمند و میانسال در این پارک‌ها ورزش صبحگاهی را انجام می‌دهند که با ساماندهی آن‌ها روحیه نشاط و شادابی در جامعه بیشتر و به بهبود اقتصاد و درمان کمک می‌شود.
 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان ابراز داشت: با هماهنگی فرمانداری ورزش صبحگاهی در ادارات شهرستان کرمان با هدف سلامتی بیشتر کارمندان به صورت روزانه برگزار شود و همچنین ارتباط کمیته‌های هیات در ادارات جهت برگزاری مسابقات همگانی فعال شوند.
علی بابایی فرماندار کرمان نیز در این نشست گفت: در اولین جلسه شورای اداری با حضور رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان می‌توان درخواست توسعه ورزش همگانی را در شهر‌ها و بخش‌ها ارائه کرد.
انتهای پیام



منبع رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: کسانی که می‌خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک‌ها شوند برای دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت و کارت مربیگری اقدام کنند و به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها بپردازند.

بخوانید:  لیبرالیسم مدعی صلح ابدی بکجا رسید؟