ورزشکاران بایستی الگوی اخلاق و جوانمردی باشند

در این مراسم از از الگوهای برتر عفاف و حجاب و 17 تن از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراسیایی تجلیل شد.

انتهای پیام

ورزشکاران استان قزوین در مسابقات آسیایی و پاراسیایی یک مدال طلا، دو نقره و چهار مدال برنز کسب کردند.

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: خوشحالیم که جوانان ورزشکار استان در میادین بین المللی صاحب مدال و افتخار شده اند و امیدواریم این موفقیتها تداوم داشته باشد.

 

 



منبع

عابدینی یادآورشد: توانمندی های ورزشی و اراده قهرمانی باید به اخلاق هم توجه کند و مردم مظلوم فلسطین و غزه را هم ببیند و شما در کنار ورزش بایستی به یاد مظلومان هم باشید و الگوی دیگران شوید.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: اگر ورزشکاران ما در کنار توجه به مدال آوری و تقویت جسم و روح خود به یاد خدا باشند همواره به موفقیت های روز افزون خواهند رسید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ورزش ما پیشینه خوبی دارد و شما همیشه در مقابل صهیونیست‌ها دست رد به سینه دشمن زدید و آنها را به رسمیت نشناختید و با سربلندی از حق مظلومان فلسطین دفاع کردیدئ که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان اعزامی به بازی های آسیایی و پاراسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار قزوین، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدال آوران اعزامی به مسابقات آسیایی و پارآسیایی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

بخوانید:  گل اول ایران به روسیه توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی