ورزش های خیابانی در شهر قزوین توسعه می یابد

آیا این خبر مفید بود؟

N82943403-72389030

وی اظهارداشت: در سال گذشته نیز در مسابقات «فیوژن فیدنس» قهرمانی کشور نیز به مقام قهرمانی رسیدیم و با حمایت و پشتیبانی مناسبی که از رشته طناب کشی صورت گرفت 11 نفر در مسابقات قهرمانی کشور رتبه اول را در ماده های مختلف کسب کردند. 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین تصریح کرد: ورزش های همگانی که به صورت مستمر در بوستانها برگزار می شود با استقبال خوب مردم مواجه شده و منتظر سیاست های وزارت ورزش پس از تفکیک رشته آمادگی جسمانی از فدراسیون ورزش های همگانی هستیم تا برنامه ریزی سالانه را تدوین کنیم.

شفیعی اضافه کرد: با هماهنگی ادارات از جمله بهزیستی برای آموزش افراد اقداماتی صورت گرفته و یکی از مربیان ارشد آمادگی جسمانی برای آموزش رایگان مددجویان و معلولان اعزام شده اند تا علاقمندان را آموزش داده و آماده شرکت در مسابقات کنند.

وی گفت: برای اولین بار رشته ورزشی فریزبی در استان راه اندازی شد که برای آموزش آن مدرسانی از فدراسیون به استان اعزام شدند و ورزشکاران آماده شرکت در مسابقات کشوری در استان البرز هستند.

 

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای تقویم ورزشی در هیئت ورزش های همگانی استان تا پایان سال شاهد برگزاری مسابقات و نیز فعالیتهای مختلف این رشته باشیم و نشاط و شادابی میان گروههای مختلف مردم افزایش یافته و سلامت مردم تضمین شود.

image_2022_9_1-23_42_50_942_rbB

شفیعی بیان کرد: مجمع عمومی هئیت های ورزش همگانی استان قزوین با حضور رئیس، دبیر و مدیرکل ورزش استان برگزار شد و 24 نفر از اعضای مجمع علکرد سال 99 و 1400 را در حوزه های فنی، مالی تایید کردند و مستندات دو سال گذشته تایید شد که از همکاری مجموعه همکاران خود در هیئت تشکر و قدردانی می کنم.

بخوانید:  ارائه خدمات مشاوره به بیش از 7 هزار نفر در طرح «سایه مهر»

وی بیان کرد: توجه به دوره های آموزشی در هیئت ورزش های همگانی استان در اولویت قرار دارد و به طور میانگین هر 15 روز یک دوره مربیگری به صورت تئوری، عملی، کارگاهی برگزار می شود که در هر دوره 30 نفر شرکت می کنند.

شفیعی تصریح کرد: همچنین توانستیم میزبان مسابقات قهرمانی کشور ایروبیک باشیم که در این رقابتها  12 تیم از سراسر کشور شرکت کردند و تیم قزوین با کسب 55 امتیاز رتبه اول را کسب کرد.

image_2022_9_4-23_31_37_507_vy6

شفیعی بیان کرد: همچنین کمیته ورزشی شهرداری های استان با مجوز فدراسیون در 28 شهر استان شکل گرفته است.

وی بیان کرد: با آغاز فعالیتهای ورزشی خوشبختانه در هیئت ورزشهای همگانی استان هم با برنامه ریزی و تلاش مجموعه همکاران خود نسبت به اجرای برنامه های پیش بینی شده اقدام کردیم و رشته های یوگا، آمادگی جسمانی، پیاده روی در هفته سلامت و هفته کارگر، روز ارتش و هفته بسیج و آزادسازی خرمشهر فعالیتهای خوبی شکل گرفت.

678

 انتهای پیام

محمد شفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا اظهارداشت: پس از فروکش کردن کرونا فعالیتهای ورزشی نیز شتاب گرفت و با گشایش سالنها و مسابقات ورزشی شاهد جنب و جوش خاصی در میادین ورزشی هستیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین یادآورشد: برای انتخابی تیم ملی تعداد 8 نفر از ورزشکاران رشته طناب زنی برای شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب شدند تا به هنگ کنگ اعزام شوند.

وی گفت: با همکاری حوزه علمیه کمیته ورزشی طلاب نیز تشکیل شد و مسئولان شهرستانی مشخص شدند و فعالیت این کمیته نیز آغاز شده است.

وی اظهارداشت: توسعه ورزش خیابانی در مناطق مختلف شهر قزوین از دیگر برنامه های این هیئت در سال جاری است که بزودی بخشی از آن در رشته های طناب زنی، دارت، فریزبی، آمادگی جسمانی، در میدان آزادی قزوین برگزار خواهد شد.

بخوانید:  پیروزی شاگردان مجیدی در اروپا