ورود سیستان و بلوچستان به صنعت قطعه‌سازی خودرو

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی تصریح کرد: روش‌های موفق سرمایه‌گذاری در عرصه‌های تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از رسانه‌ها در راستای آگاهی و جهت‌دهی به سرمایه‌های مردمی اطلاع‌رسانی شود. 


آیا این خبر مفید بود؟

استاندار بر تجارت الکترونیکی با کشورهای همسایه، ارائه خدمات اینترنتی، ایجاد سامانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی و صنعت حمل و نقل تاکید کرد.

 استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با ورود دانش‌آموزان روستایی به شرکت‌های دانش‌بنیان و اهدای زمین به آنان نوعی هویت‌بخشی در قالب حوزه کشاورزی صورت گرفته است. شما مسئولان نیز باید در جهت همفکری برای هویت‌دهی به دانش‌آموزان دبیرستانی در قالب حوزه دانش اقدام کنید.  

کرمی بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان در دو حوزه صادرات و واردات فعالیت دارد، که در حوزه واردات باید با ورود کالاهایی که توانایی فرآوری و صدور آنها به مناطق دیگر جهان را داریم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب‌ و کارهای الکترونیکی اذعان کرد: تاکنون آن گونه که باید، کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیکی در استان مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت فناوری‌های جدید عنوان کرد: تولید کارهای سنتی می‌تواند با فناوری‌های روز تسهیل شود.

کرمی با تاکید بر ایجاد تحول در دانشگاه‌‌ها و آموزش و پرورش بیان کرد: باید احساس هویت‌دهی به دانش‌آموزان با ورود آنها به شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

انتهای پیام

 استاندار تصریح کرد: با ورود به عرصه قطعه‌سازی در حوزه خودروسازی شاهد یک حرکت عظیم در زمینه تولیدات صنعتی استان خواهیم بود.

بخوانید:  پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور در پی رحلت آيت الله موسوی بجنوردی

وی بر اهمیت تربیت مهارت محور دانش‌آموزان تاکید و گفت: در ارگان آموزش و پرورش مهارت محوری دانش‌آموزان در اولویت قرار بگیرد، تا هنگامی که وارد عرصه کار یا دانشگاه می‌شوند، توانایی علمی و عملی لازم را داشته باشند.

وی اذعان کرد: باید بررسی لازم بر روی روش‌های فرآوری کالاهای وارداتی صورت بگیرد و از صادرات کالاهای تولیدی به صورت خام نیز جلوگیری شود. شرکت‌های دانش بنیان در فرآوری کالاهای تولیدی سطح استان و جلوگیری از خام‌فروشی اقدام کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به دیداری که با سفیر ایران در مکزیک داشته، گفت: در این دیدار علاقه مردم کشور مکزیک به هنر دستی سوزن‌دوزی استان مطرح شد در زمینه حضور دو تن از هنرمندان و ایجاد نمایشگاه صنایع دستی استان در کشور مکزیک بحث و تبادل نظر شد.

 





استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت ایجاد نوآوری و خلاقیت در عرصه تولید، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید مطالعات لازم برای جایگزینی روش‌های جدید در عرصه‌های مختلف تولید از جمله تجهیزات پزشکی، کشاورزی، دامداری، فناوری و غیره داشته باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر صورت گرفته دیگر شاهد خام فروشی معادن نیستیم، ولی باید در زمینه فرآوری تولیدات این معادن نیز اقدام شود که این موضوع به عهده شرکت‌های دانش بنیان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمدکرمی در نشست با رئیس و معاونین پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای هدایت سرمایه‌های سرگردان مردم جهت سرمایه‌گذاری‌های مشترک در شرکت‌های دانش بنیان صورت بگیرد.