ورود متا به بازار رقابتی هوش مصنوعی





منبع

خبرگزاری برنا؛ بر اساس برآوردهای صورت گرفته، این فرایند می‌تواند محتوایی مانند پس‌زمینه تصویر و شکل متن نوشتار را تعیین کند.

شرکت متا، غول حوزه رسانه‌های اجتماعی، وارد عرصه رقابت در تولید محصولات هوش مصنوعی شده و اعلام کرده است که به زودی آزمایش ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را آغاز خواهد کرد.

از زمان راه‌اندازی و عرضه پلتفرم «ChatGPT» از سوی استارت‌آپ «OpenAI» با حمایت شرکت مایکروسافت، موجی از علاقه و سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه این فناوری نوظهور به راه افتاده است. گوگل، رقیب بزرگ بازار تبلیغات دیجیتال متا نیز اخیراً اعلام کرده است که به زودی هوش مصنوعی را در محصولات حوزه جستجو، ایمیل و عکس خود ادغام خواهد کرد.


این اعلامیه اولین اقدام مالک فیس‌بوک و اینستاگرام برای عرضه محصولاتی مبتنی‌بر فناوری هوش مصنوعی مولد است که از ذخایر داده‌های بی‌شمار گذشته برای تولید محتوای جدید مانند متن، تصویر و کد نرم‌افزاری استفاده می‌کند.


|

ورود متا به بازار رقابتی هوش مصنوعی