وزیر کشور: شهرداران بناهای ناایمن را شناسایی و اقدام قانونی کنند

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی افزود: یک هزار دستگاه تاکسی در تبریز نوسازی شده و همچنان ۵۸۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر تردد می کنند که باید نوسازی شوند و در این بین خودروهای امدادی و آتش نشانی تبریز نیز فرسوده بوده و نیازمند نوسازی خودروهای امدادی شهر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی شهرها در خصوص تفکیک از مبدا پسمان باید گزارش دقیقی به وزارت کشور ارسال کنند، گفت: موضوع تفکیک از مبدا پسماند به تمامی شهرها ابلاغ شده است چرا که پسماند یکی از مسائل حائز اهمیت در کلانشهرها به شمار می رود.


|

وزیر کشور: شهرداران بناهای ناایمن را شناسایی و اقدام قانونی کنند

وزیر کشور گفت: همواره قرار ما بر این استوار بوده که شهر تبریز در تمامی حوزه های اجتماعی و شهری الگوی سایر شهرها باشد.

وحیدی با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی حاشیه نشینی تصریح کرد: در زمینه حاشیه نشینی در تبریز اقدامات مثبتی آغاز شده و در حال انجام است که دیگر شهرهای استان نیز باید برنامه های دقیقی در همین راستا تدوین کنند.


 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد وحیدی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های مختلف شهری تبریز در جلسه مشترک با مسئولان شهری اظهار کرد: امروز در تبریز شاهد اقدامات مطلوبی بودیم که در این خصوص از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز قدردانی و تشکر می‌کنم.

یعقوب شهردار شهردار تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری تبریز در قالب قرارگاه مسکن احداث پنج هزار واحد مسکونی را هدفگذاری کرده است و از سوی دیگر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در شهرک جوانان احداث خواهد شد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: مسیرگشایی های ۴۵ متری انقلاب و اسماعیل بقال و همچنین شهرک جوانان اقداماتی در زمینه ساماندهی حاشیه شهر تبریز به شمار می روند که در این زمینه امیدوارم ضمن هماهنگی با وزارتخانه های مربوطه، موضوع شهرک جوانان تسهیل یابد.