وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی

هناره، از جمله‌ی دیگر موارد مربوط به رای صادر شده به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی در مراجع قضایی را استفاده غیرمجاز از گاز، سرقت دریچه‌های چدنی و  ایراد خسارت به تاسیسات گاز برشمرد‌.

وی درباره موضوعات مربوط به آرای صادره  علیه شرکت گاز آذربایجان‌غربی نیز گفت: از جمله این موارد می‌توان به خسارات وارده به اشخاص ناشی از اجرای پروژه در هنگام لوله‌گذاری و نیز شکایت تعدادی از نیروهای پیمانکاری به خواسته تبدیل وضعیت استخدامی در دیوان عدالت اداری اشاره کرد.

هناره در رابطه با تحصیل اراضی برای اجرای پروژه‌های گازرسانی استان نیز اعلام کرد: در این خصوص ، در سال گذشته ۱۳ مورد ابتیاع زمین داشتیم که از این تعداد یازده مورد برای ساخت ایستگاه تقلیل فشار و دو مورد هم برای احداث ساختمان  پست امداد گاز دو اداره شهرستانی بود.

انتهای پیام/



منبع

وی درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمدامین هناره رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

رئیس امور حقوقی شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، عمده‌ی دعاوی و شکایاتی که منتج به رای به نفع این شرکت شده است را در ارتباط با وصول مطالبات گازبهاء اعلام و افزود: از طریق این آراء، بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز استان توسط اجرای احکام دادگستری و اجرای اسناد رسمی اداره ثبت اسناد وصول شد.

بخوانید:  پرسپولیس به تساوی راضی بود/ استقلال در نیم فصل به تقویت نیاز دارد

رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در ادامه از مستندسازی اموال غیرمنقول این شرکت به عنوان یکی دیگر از اقدامات امور حقوقی نام برد و خاطرنشان کرد: این امر در شرکت گاز استان در سال گذشته رو به  بهبود بود ولی کافی نبوده و هنوز حدود ۵۰ درصد از اموال غیر منقول شرکت که عمدتا” محل ایستگاه تقلیل فشار گاز بوده و ناچارا” به دلیل محدودیت های طراحی از املاک قولنامه ای خارج از محدوده شهر و روستا خریداری گردیده ، فاقد سند رسمی میباشند.