وضعیت وزنه برداری تعریف چندانی ندارد / کم شدن رغبت و انگیزه خانواده‌ها و جوانان به وزنه برداری





منبع سرپرست فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: مصوبات خوبی از سازمان برنامه بودجه اخذ کردیم مخصوصاً در استان‌هایی که سفر ریاست جمهوری انجام شده است ، بزودی به استان‌ها با عنوان تعمیر و تجهیز سالن های وزنه برداری به ابلاغ خواهد شد ، از حضرتعالی انتظار داریم با تاکید بر استاندار و ریاست برنامه بودجه با توجه به زیرساخت های نامناسب استان این موضوع را در اولویت قرار دهند.

|

وضعیت وزنه برداری تعریف چندانی ندارد / کم شدن رغبت و انگیزه خانواده‌ها و جوانان به وزنه برداری

او  بیان کرد: استان لرستان برای ما یک استان مهم و استراتژیک است چون خاستگاه بزرگی برای این رشته ورزشی است.

در این دیدار سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، اظهار کرد: وضعیت وزنه برداری تعریف چندانی ندارد و جایگاه خود را در سراسر کشور از دست داده است ، رغبت و انگیزه خانواده‌ها و جوانان نسبت به سالهای قبل برای حضور در این رشته  ورزشی کم شده است.

انوشیروانی با بیان اینکه هیات وزنه‌برداری استان لرستان هم یکی از هیات های منسجم در کشور است ، گفت : این هیات   با برنامه ریزی  های خوبی که جناب آقای شاهرخی در طول این هشت سال داشته اند در تمام رده ها ی سنی مدعی هستند نیاز است  حمایت بیشتری شوند.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری ادامه داد:  استان  لرستان در رشته وزنه برداری هم در رده آقایان و هم بانوان ظرفیت بسیار خوبی دارد ، امیدواریم با حمایت های بیشتر در المپیک آینده بدرخشند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کمیت رشته وزنه برداری از ۲۲ هزار ورزشکار فعال در سطح کشور به دو هزار نفر رسیده است.