وقتی نقل و انتقالات نقطه ضعف مورایس شد!

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان سابقه زیادی در عرصه مربیگری دارد و در تیم‌های مطرحی چون رئال مادرید و چلسی حضور داشته است. در نتیجه با فضای نقل و انتقالات آشناست و می‌داند که ثبات چه تاثیری شگرفی از نظر فنی روی تیم‌ها می‌گذارد. او اما در اصفهان تا این لحظه اصلا به این ماجرا توجهی نکرده!

مورایس توانست فصل گذشته تیمش را به مقام نایب قهرمانی برساند اما خریدهای خوبی مخصوصا در زمینه جذب بازیکنان خارجی برای سپاهان نداشت چون بسیاری از همان بازیکنان خارجی در انتهای فصل از سپاهان جدا شدند.

مورایس علی‌رغم توانایی‌های فنی به نظر می‌رسد استراتژی خوبی در فصل نقل و انتقالات ندارد و بیشتر از خرید بازیکن مورد نیاز، اولویتش خرید صرف است.

در ابتدای فصل جاری، زردپوشان بازهم دست به خریدهای گسترده زدند و بازیکنان زیادی جذب کردند که این مساله در وهله اول به سود این تیم شد اما در نهایت با توجه به لیست مازادی که مورایس اعلام کرده، دوباره شرایطی نسبتا مشابه فصل گذشته ایجاد شد.

گفتنی است جدیدترین افراد حاضر در لیست مازاد سپاهان، کاوه رضایی، رضا شکاری و عیسی آل‌کثیر هستند که هر کدام تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بینند اما در نیم فصل دوم جایی در سپاهان نخواهند داشت.

بخوانید:  آغاز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان