ولز؛ اژدهای جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از آن‌که پله با گل خود موجب حذف ولزی‌ها از جام ۱۹۵۸ سوئد شد، مدافع این یتم مل چارلز در ایستگاه سوانسی با یک سوال مواجه شد: تعطیلات خوش گذشت؟ برای ۶۰ سال پس از آن، حتی یک بار هم ولزی‌ها نتوانستند در جام حضور پیدا کنند تا همین حالا و رقابت با آمریکا، ایران و انگلیس.

رابرتز – رمز – آلن – ویلیامز

گرت بیل در بازی‌های پلی‌آف ارزش‌های خود را اثبات کرد و نشان داد مرد بازی‌های بزرگ است. با حضور او در تیم ملی همه در حاشیه قرار می‌گیرند. بیل ۳۳ ساله بارها قهرمان لیگ قهرمانان شده و حالا نقشی انکار نشدنی در تاریخ فوتبال ولز پیدا کرده است.

نقطه ضعف: آن‌ها در ۷ بازی آخر ۴ کارت قرمز گرفته‌‌اند. تنها ۲ دقیقه پس از آغاز دیدار پلی‌آف جام جهانی جیمز فحاشی خود را شروع کرد. درست مثل جو آلن. ولزی‌ها باید در جام جهانی خونسرد باشند.


آیا این خبر مفید بود؟

آمپادو – رادون – دیویس


قرارداد جدید ۴ ساله پیج تنها پاداش صبوری او برای رسیدن به این پست پس از جدایی گیگز نیست. بلکه آن را باید هدیه‌ای بابت تاثیر خوبش بر تیم ملی بدانیم. او رابطه‌ای بسیار خوب با بازیکنانش دارد.

انتهای پیام//

بیل – مور – جیمز


ولز؛ اژدهای جام جهانی

ترکیب احتمالی:

تیم ملی ولز در گروه B مسابقات جام جهانی باید با آمریکا، انگلیس و ایران برای صعود رقابت کند.

بخوانید:  واتس آپ روی دست تلگرام بلند شد!

نقطه قوت: تنوع گلزن. ۱۲ گل این تیم در ۱۴ بازی اخیر توسط ۱۰ بازیکن مختلف به ثمر رسانده شده. همچنین باید به قدرت سمت چپ این تیم با لقب «اژدها» هم اشاره کرد.

ستاره: گرت بیل


|





منبع

هنسی

ولز در لیگ ملت‌های اروپا خوب کار کرده و در ۳ تورنمنت از ۴ تورنمت آخر مهم حضور داشته است. این مساله باعث افزایش اعتماد به نفس آن‌ها شده. ۸ نفر از بازیکنان ولز پس از برگزاری پلی‌آف به باشگاهی جدید منتقل شده‌اند و در حال وفق دادن خود با شرایط هستند. ترکیب این تیم هم تقریبا مشخص است و همه‌چیز نشان می‌دهد آن‌ها آماده‌اند تا نشان دهند حضور در قطر تنها به معنای یک سفر توریستی برای آن‌ها نیست.

جام بیست و دوم