ویژگی ویرایش عکس‌های DALL·E به ChatGPT اضافه شد+فیلم



به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛شرکت OpenAI هوش‌مصنوعی برای ساخت تصویر DALL-E را به چندین قابلیت جدید مجهز کرده است که هم‌اکنون می‌توان زمان استفاده از DALL-E با ChatGPT (در وب یا موبایل)، به ابزارهای ویرایش تصویر دسترسی خواهید داشت. 

تاکنون شاهد انتشار سه نسل از مدل هوش مصنوعی DALL-E بوده‌ایم و به‌نظر می‌رسد که OpenAI با به‌روزرسانی‌های اخیر مدل خود تلاش دارد تا آن را کاربرپسندتر کند. این مدل DALL-E 3 از طریق چت‌بات ChatGPT نیز در دسترس قرار گرفت تا فقط با توصیف تصویرموردنظر خود بتوانید آن را تولید کنید.

حالا OpenAI از به‌روزرسانی جدیدی خبر داده که این امکان را برای کاربران معمولی DALL-E فراهم می‌کند تا بتوانند تصاویر تولیدشده خود را از طریق رابط ChatGPT اصلاح کنند.

علاوه‌براین، پیشنهادهای از پیش تعیین‌شده‌ جدیدی وجود دارند که به‌عنوان یک نقطه شروع عمل می‌کنند و شامل سبک‌هایی مانند حکاکی روی چوب، گوتیک و طراحی دستی می‌شوند که برای هرکدام مثال‌هایی وجود دارد. با انتخاب یکی از این گزینه‌‌ها، سبک طراحی انتخابی به درخواست شما اضافه می‌شود و سپس می‌توانید آن را مطابق با میل خود تغییر دهید.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  تکلیف کاوه رضایی با تراکتور روشن شد!