پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیانی که نافی امنیت جامعه نیستند، خبر داد.





منبع

مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در حقیقت، استفاده از این پابندها باعث کمتر شدن تعداد محکومان و کاهش تعداد زندانیان می‌شود.

منصور بیژنی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون برای 300 نفر از محکومین استان پابند الکترونیک اجرا شده، افزود: درحال حاضر 170 زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی بوده و با هدف گذاری سازمان وهمکاری مراجع قضایی تا پایان امسال بنا داریم این عدد را به 450 نفر برسانیم.


آیا این خبر مفید بود؟

وی خطاب به زندانیان پابندی الکترونیکی گفت: با رعایت قوانین این طرح بایستی از فرصت آزادی استفاده لازم و وافی را برای اشتغال مطلوب همراه با زندگی بهتر و باز اجتماعی شدن بهره ببرید و کاری نکنید که دوباره به حبس برگردید.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد

 

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با بیان اینکه پابند الکترونیکی برای جرائم غیر خشن و محکومین سبک استفاده می شود؛ یادآورشد: کسانی که مشمول این طرح می شوند، نامشان در لیست ورودی به زندان ثبت شده ولی به جای اینکه در زندان تحمل حبس نمایند از پابند الکترونیکی استفاده برده و به عنوان یک شهروند می توانند به امور زندگی خود بپردازند.

بخوانید:  استقرار بیمارستان سیار ۶۰ تختخوابی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده خوی


|