موضوع عدم امکان پرداخت وجه در سایت فروش ایرانخودرو برای مشتریانی که پیامک دریافت کردهاند از دیگر مسایل مطرح شده است.
ایرانخودرو تاکید کرده، در این باره گزارشی دریافت نشده و اگر مشتری به صورت موردی با این مشکل مواجه شده، میتواند روز دوشنبه چهارم اردیبهشتماه مشکل را با مدیریت ارتباط با مشتریان و مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰مطرح کرده و پیگیری کند.
یکی از سوالات مطرح شده عدم امکان ثبت خودرو هایما S۷ برای مشتریان و پیشنهاد مدل دیگری از این خودرو در سایت فروش اینترنتی ایرانخودروست.
این شرکت در پاسخ عنوان کرده، با توجه به اعلام اولویتها همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، اختلالی در سایت فروش ایرانخودرو ایجاد شده بود که این مشکل با سرعت رفع شده و در حال حاضر امکان ثبت خودروی مورد نظر وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ایران خودرو، پرسشهای مطرح شده و پاسخ ایرانخودرو به شرح زیر است:
انتهای پیام/