پاسخ ایران‌خودرو به ابهامات مشتریان در طرح فروش سامانه یکپارچه

موضوع عدم امکان پرداخت وجه در سایت فروش ایران‌خودرو برای مشتریانی که پیامک دریافت کرده‌اند از دیگر مسایل مطرح شده است.

ایران‌خودرو تاکید کرده، در این باره گزارشی دریافت نشده و اگر مشتری به صورت موردی با این مشکل مواجه شده، می‌تواند روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه مشکل را با مدیریت ارتباط با مشتریان و مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰مطرح کرده و پی‌گیری کند.


یکی از سوالات مطرح شده عدم امکان ثبت خودرو هایما S۷ برای مشتریان و پیشنهاد مدل دیگری از این خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودروست. 
این شرکت در پاسخ عنوان کرده، با توجه به اعلام اولویت‌ها هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر، اختلالی در سایت فروش ایران‌خودرو ایجاد شده بود که این مشکل با سرعت رفع شده و در حال حاضر امکان ثبت خودروی مورد نظر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ایران خودرو، پرسش‌های مطرح شده و پاسخ‌ ایران‌خودرو به شرح زیر است:

انتهای پیام/





منبع

طرح موضوع عوارض و مالیات محصول هایما با رقم‌های بسیار بالا از نگرانی‌های بخش دیگری از مشتریان بوده است.

ایران‌خودرو در این زمینه تاکید کرده، مشتریان به شایعات مطرح شده در برخی شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند، مبالغ مطرح شده برای مالیات و عوارض محصول هایما در این شبکه‌ها واقعی نبوده و با مکاتبات صورت گرفته با وزارت صمت و مشخص شدن ارزش گواهی اسقاط، مبلغ نهایی اعلام خواهد شد.

برخی مشتریان عنوان کرده‌اند در بخش‌نامه دارا بودن گواهی‌نامه معتبر جزو شرایط اعلام نشده، در صورتی که هنگام ثبت‌نام برای انتخاب خودرو عنوان شده که گواهی‌نامه الزامی است.

ایران‌خودرو در پاسخ عنوان کرده، طی سال های اخیر سه شرط دارا بودن گواهی‌نامه معتبر، دارا بودن سن ۱۸ سال و عدم خرید از خودروسازان طی ۴۸ ماهه اخیر جزو شروط اصلی خرید از خودروسازان داخلی برای متقاضیان عادی بوده است.

بخوانید:  واکنش فرهاد مجیدی به حضور نکونام به‌ عنوان سرمربی احتمالی استقلال + سند

پاسخ ایران‌خودرو به ابهامات مشتریان در طرح فروش سامانه یکپارچه


|