پاسداران بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

آیت الله عابدینی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند تهاجم روز افزون دشمنان به دل های پاک جوانان، نوجوانان و حتی نونهالان به چشم می خورد و دستگاه های حکومتی بایستی در این راستا وظیفه خود را به درستی  انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: برج ها و ساختمان های بلندی که احداث می شوند بایستی استحکام و استانداردهای مورد نیاز را داشته باشند که در صورت بروز زلزله دچار حادثه نشویم و آن اتفاقاتی که در سوریه و ترکیه پیش آمد را شاهد نباشیم.

پاسداران بازوی توانمند نظام اسلامی هستند

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

امام جمعه قزوین اظهارداشت: ایران پیش از انقلاب در تولید علم و فناوری در دنیا جایگاهی نداشت اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تولید علم، صنعت، کشاورزی و عرصه های دیگر پیشرفت های بسیار خوبی داشته و در بسیاری از موارد در ردیف کشورهای برتر جهان محسوب می شویم.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: از همه آزادگانی که پیش از انقلاب اسلامی به زندان رفتند و در دوران دفاع مقدس به اسارت در آمدند یاد می کنیم و این مقاومت ها، ایستادگی ها و صبوری های خانواده هایشان را قدردانی می کنیم.

وی اظهار کرد: روز امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصتی است تا به امور معنوی دانش آموزان اهمیت دهیم و در کنار علم و دانش به تربیت اصولی هم توجه کنیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

استانداردهای ساخت و ساز را رعایت کنید

بخوانید:  ساختار اقتصاد کشور موجب تقویت تولید نمی شود

انقلاب موجب خودباوری در میان جوانان شد

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند علمی که تربیت و تزکیه در آن نباشد، فایده ای به همراه ندارد و بایستی همواره سراغ علم هایی برویم که برای جامعه مفید باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تبریک گفت و افزود: اگر خدا بخواهد به بنده‌ای خیر برساند، محبت امام حسین (ع) را بر قلب او می‌تاباند، در این صورت علاقه این بنده به گناه از بین می‌رود، انس با قرآن پیدا می‌کند، کینه و عداوت نسبت به بندگان خدا را دور می‌ریزد، محبت و دوستی نسبت به همه بندگان خدا، علی‌الخصوص نسبت به عاشقان اباعبدالله (ع) در وی بیشتر می شود.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز یادآورشد: پاسداران بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که موجب اقتدار و عزت کشور شده اند.

امام جمعه قزوین روز مهندس و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی را هم گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزارشد با تبریک اعیاد نور، رحمت و برکت شعبانیه اظهارداشت: هر کس نیازمند و محتاج عنایت، لطف و رحمت خداست باید در ماه شعبان آن احتیاج را برآورده کند و خدا ماه رجب را برای همین امور قرار داده تا طلب بخشش کرده و از کینه و عداوت خود را پاک کنیم.