پالایشگاه گاز ایلام صنعتی توأمان با تکنولوژی و فناوری روز است

بهرام نیا با بیان اینکه پالایشگاه ایلام در ارتباط با شرکت های دانش‌بنیان موفق عمل کرده است،گفت: این ارتباطات باعث حمایت از تولید داخل و عدم وابستگی به کشورهای خارجی از لحاظ تجهیزات و کالاهای اساسی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، حسن بهرام نیا پس از بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه گاز ایلام در نشست با مدیرعامل و هیأت رئیسه شرکت پالایش گاز ایلام افزود: استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در قالب پارک علمی فن آوری، نخبه گان استانی و کسانی که در بحث دانش بنیان ها فعالیت می کنند برای ارتقاء محصولات، بومی سازی کالا و تجهیزات و غیره ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: ظرفیت پالایشگاه ایلام  در راستای توسعه و ارتقای اقتصادی استان بسیار رضایت بخش است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی ادامه داد: انرژی یک زیرساخت بسیار حیاتی برای تأمین رفاهیات زندگی مردم و حرکت ماشین توسعه صنعت بوده و خدمت در این حوزه شایسته قدردانی است.

وی اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام و سایر مناطق نفت و گاز در راستای توسعه،ارتقای اقتصادی و ایجاد اشتغال ظرفیت بسیار خوبی هستند.

بهرام نیا افزود: امروز هر جا یک شیر گاز باز می شود و شعله ای روشن می شود نتیجه زحمات شبانه روزی شما در پالایشگاه گاز و همکاران در شبکه انتقال گاز است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: بومی سازی 41 محصول و تجهیز در پالایشگاه گاز ایلام از مصادیق بارز تحقق شعار سال  است.

بخوانید:  حضور نمایشنامه نویسان ۱۰ استان در فصل دهمِ چهار‌فصل تئاتر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام





نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام با 40 درصد پیشرفت در دست اقدام است، تصریح کرد: اشتغال، تولید و ارز آوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند و ظرفیت این واحد صنعتی در راستای توسعه و ارتقا اقتصاد استان بسیار مهم است.

استاندار ایلام ایلام گفت: تلاش های مدیرعامل کنونی شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان یکی از ظرفیت های مدیریتی تخصصی نفت و گاز بومی استان و همکاران او در این واحد صنعتی باعث شده تا در بخش صنعت و خانگی مردم براحتی به گاز مصرفی مورد نیاز دست پیدا کنند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

استاندار ایلام گفت: روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی از آن خوراک پتروشیمی است.

بهرام نیا با بیان اینکه 5 میلیون متر مکعب گاز روزانه در پالایشگاه گاز ایلام تولید می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای فاز دوم ، تولیدات این مجموعه 50 درصد افزایش می یابد و زنجیره تولید را حفظ و تکمیل می کند‌.