پایان عملیات مهار آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت با انتقال بالغ بر ۱۴۰ بیمار


به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حادثه آتش سوزی بیمارستان قایم رشت به ساعت ۱:۱۳ سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش بعللی از طبقه زیر زمین آغاز شد، گفت: بلافاصله بیش از ۱۲۰ آتش نشان شیفت و فراخوان شده بوسیله ۳۶ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بلوار شهید افتخاری اعزام شدند.

وی ضمن عملیات مهار آتش سوزی به عملیات جستجو و نجات آتش نشانان اشاره کرد و افزود: تیم های نجات در تمامی طبقات نسبت به تخلیه دود و خروج اضطراری بیماران از تمامی بخش ها اقدام کردند که در مجموع ۱۴۲ بیمار انتقال یافتند که ۱۱۰ بیمار توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان های سطح شهر رشت منتقل شدند و ۳۲ تن از بیماران سرپایی تحویل خانواده هایشان گردیدند.

این مسوول علت آتش سوزی را در دست بررسی دانست و گفت: در میان بیماران انتقال یافته بیماران بدحالی از بزرگسال تا نوزاد از بخشهای ویژه همچون آی سی یو و سی سی یو  داشتیم که در زمان خروج همه در سلامت بودند و پیگیر وضعیت فعلی شان هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آتش نشانانی از شهر های لاهیجان، فومن، صومعه سرا، سنگر، منطقه آزاد انزلی، انزلی  و… در این عملیات حضور داشتند، گفت:  قدردان زحمات و تلاش های  بی دریغ تیم های آتش نشانی رشت و شهر های اطراف هستیم که با توجه به حجم بالای دود گرفتگی ساختمان گاها دچار دود گرفتگی و بی حالی شدند که بحمدا… حالشان خوب است.

بخوانید:  نکونام محروم شد، استقلال جریمه

پایان عملیات مهار آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت با انتقال بالغ بر ۱۴۰ بیمار

انتهای پیام/



منبع