پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان با قهرمانی زرند

مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان به مدت یک ماه و با همکاری هیئت ورزشی ناشنوایان استان و هیئت‌های ورزشی ناشنوایان شهرستان‌ها با شرکت ۱۰ تیم و در سه گروه برگزار شد و اهدای کاپ قهرمانی، تقدیر نامه و جایزه نقدی به تیم های اول، دوم و سوم از برنامه‌های جاری در اختتامیه این مسابقات بود.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان ناشنوایان استان کرمان، گرامیداشت شهید علی اصغر مولا و یادبود ورزشکار ناشنوا مرحوم مهدی ریاحی با حضور حجت‌الاسلام عرب رئیس هیات ناشنوایان استان کرمان، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، نعمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک، مهدیه خالقی رئیس هیات ورزشی ناشنوایان شهرستان زرند، شکرانی رئیس هیات ورزشی ناشنوایان بم، پیشکوتان و خانواده مرحوم مهدی ریاحی برگزار شد.


ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان، با قهرمانی تیم زرند در سالن ورزشی تختی شهرستان شهربابک پایان یافت.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در دیدار فینال رقابت‌ها فوتسال جام رمضان ناشنوایان که با حضور پرشور ناشنوایان استان در سالن ورزشی تختی شهربابک برگزار شد، تیم ناشنوایان زرند با نتیجه شیش بر دو بر تیم ناشنوایان سیرجان غلبه کرد. در این دوره از رقابت‌ها و در دیدار رده‌بندی تیم فوتسال ناشنوایان کرمان به مقام سوم رسید. هدایت تیم فوتسال ناشنوایان شهرستان زرند را محمدحسین عرب برعهده داشت.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان با قهرمانی زرند

انتهای پیام





حجت الاسلام عرب افزود: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در سلامت فردی و اجتماعی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دارد و سعی کردیم با برگزاری مسابقات فوتسال آقایان، والیبال بانوان، شطرنج آقایان و بانوان و کتابخوانی آقایان و بانوان روحیه و نشاط اجتماعی در ناشنوایان ایجاد کنیم.

رئیس هیات ناشنوایان استان کرمان در جریان اختتامیه این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار برنا  با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان با استقبال بسیار خوب مشتاقان و علاقمندان به ورزش فوتسال در استان کرمان همراه بود، اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان در استان کرمان همواره از محبوبیت خاصی برخوردار است.

IMG_20230506_090149_668


|