وجود مزایایی مانند اعتبار سوپرشارژر در خودروهای تسلا به دارندگان آنها این امکان را میدهد که سفر راحتی در شبکۀ جادهای گستردۀ این شرکت به صورت رایگان داشته باشند.
پایگاه ورج اضافه میکند که احتمال زیادی وجود دارد که خودروسازان آمریکایی توان رقابت در بازار از دست بدهند؛ چرا که بسیاری از اجزای باتریهای الکترونیکی در چین تولید میشود اما دربارۀ تسلا حداقل مشکل باتری وجود نخواهد داشت، زیرا این شرکت اغلب قطعات مورد نیاز خود در این زمینه را توسط کشورهای آمریکایی شمالی تأمین میکند.
شواهد نشان میدهد که انگیزۀ تسلا برای اجرای این برنامه در چین، جلب وفاداری مشتریانش به این نماد تجاری است. تسلا در حال حاضر با کمبود قطعات یدکی در چین مواجه شده بود همچنین کارخانۀ این شرکت در شهر شانگهای به دلیل شیوع پاندمی کرونا فعالیت نمیکرد که تسلا با ارائه این مشوقها قصد دارد تا مشتریان جدیدی برای خود جذب کند و مشکلات به وجود آمده را بهبود ببخشد.
انتهای پیام/
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا ، خودروسازی تسلا برای مشتریان خود در کشور چین برنامۀ تشویقی در نظر گرفته است تا آنها به تحویل خودروهای دست دوم خود به شرکت و دریافت اتومبیل جدید ترغیب شوند. مشتریان تسلا در چین تا 30 دسامبر برای مشارکت در این طرح فرصت دارند. خودروهای قابل تحویل به مشتریان در این طرح دارای ویژگیهایی از جمله رانندگی خودکار کامل، 15000 کیلومتر (9320.57 مایل) اعتبار سوپرشارژ و صرفه جویی در نصب شارژر خانگی برخوردار هستند.