پدیده بدحجابی، عبور از خاکریز عفاف با سردمداری دستگاه‌های جاسوسی دشمن

بی‌گمان کشف حجاب از سوی برخی از خانم های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است.


آیا این خبر مفید بود؟

از این رو در اجرای دستور دادستان محترم کل کشور در دی ماه ۱۴۰۱ خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور مبنی بر اجرای ماده ۳۲ قانون آئین دادرسی و نظارت بر اقدامات ضابطان در زمینه برخورد با جرم کشف حجاب، دادستانی مرکز استان در همان ماه این دستور را به دادستانها و روسای  دادگاه های بخش و فرماندهی انتظامی استان جهت اجرای قاطع، ابلاغ کرده است و در این زمینه جلساتی با  ضابطین به ویژه فرماندهی انتظامی استان نیز برگزار شده که الحمدلله برکاتی در پی داشته است.

البته راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه “دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند و دارند؛ ان‌شاء‌الله این کار با برنامه دنبال بشود”، باید در تمامی مراحل نصب العین برنامه ریزان، تصمیم گیران و عوامل اجرایی قرار گیرد.

بر این اساس مجددا تاکید می‌شود:

 زنان آگاه ایران زمین، به خوبی می‌دانند که برهنگی و بی‌بندوباری پایه‌های زندگی خانوادگی را ویران می‌کند و اهتمام جمهوری اسلامی بر حفظ حجاب در درجۀ اول به سود این قشر تاثیرگذار از جامعه خواهد بود و در حقیقت جایگاه زن عفیف، موفق و سربلند را در جای جای جهان به نمایش می گذارد.

بخوانید:  راه اندازی یک مجموعه خدماتی به ازای هر ۳۳۰ تاکسی برقی

اولا: ضابطین محترم باید دستور ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور در خصوص پدیده کشف حجاب و ترغیب و تشویق دیگران به کشف حجاب را در راستای تکالیف ذاتی خود اجرا نمایند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

حقیقت این است که حجاب یک حکم اسلامی و شرعی است و از اموری نیست که مذاهب اسلامی بر سر آن اختلاف داشته باشند. هر فرد آشنا به تاریخ جوامع بشری، تصدیق می‌کند که حرکت از برهنگی به سوی پوشش؛ در همۀ جوامع انسانی کهن، نشانۀ حرکت به سوی زندگی انسانی است و عفت و شرم، که پوشیدگی از لوازم و نتایج آن است ارزشی اخلاقی، رفتاری و انسانی به شمار می رود.

به گواه تاریخ؛ اگر ملتی مانند ملت ایران برای دست یافتن به استقلال کشور خود به‌پاخیزد و با همت مردان و زنان باایمان و فداکار خود که سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه و الگوی آنان است، اختیار اداره کشور خود را به دست گیرد، از نظر قدرت‌های غربی مرتکب گناهی نابخشودنی شده است.

اینجانب امیدوارم با توجه به مطالبه‌گری اکثر مردم شریف استان در خصوص حفظ حرمت و حریم حجاب و انسجام و همدلی موجود در بین اعضای شورای تامین استان؛ در آینده شاهد اقدامات خوب و خداپسندانه‌ای  در این خصوص باشیم و اجازه ندهیم که این “حرام شرعی و سیاسی” به سردمداری دستگاه های جاسوسی دشمن در جامعه ترویج یابد.

انتهای پیام





مقدمه: بی گمان بد حجابی یا کشف حجاب از سوی برخی از بانوان ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست؛ ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که با نقش آفرینی دقیق و حساب شده دستگاه های جاسوسی دشمن رقم می خورد و در نهایت عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است.

بخوانید:  بیانیه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسئله حجاب و عفاف

ثانیا: اصناف و سایر نهادهای مربوطه نیز باید در این مقوله مهم در کنار اعضاء شورای تامین به تکلیف قانونی خود عمل نمایند.