پذیرش بیش از ۲ هزار ۵۰۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

جمالی در پایان، ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان آموزش وپرورش در سطح استان از فعالیت اسکان آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد ابراز رضایت کرد. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را در سطح استان برعهده دارند.

سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد در  ۱۹۶ مدرسه و ۹۳۰ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و‌ خوزستان بوده است. 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛. محمد جمالی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان تا دهم فروردین ماه ۲ هزار ۵۹۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار ۱۴۶ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند. 

انتهای پیام 



منبع

وی افزود: ۱۲ هزار ۲۲۸ نفر  در روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد گچساران و دهدشت بوده است. 

بخوانید:  نیاز ۱۵ میلیارد دلاری برای ساخت ۱۵۰ هزار خانه در غزه