پرداخت بیش چهار صد میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار

وی افزود: در بحث مشاغل خانگی و پایدار روستایی و عشایر ۱۵۳ میلیارد تومان برای اشتغال ۲۰۱۳ نفر از طرف دولت پرداخت شده و ۷۰ میلیارد تومان طرح مصوب داریم که در اختیار بانک های عامل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام





عماری عنوان کرد: شاهد شروع عملیات اجرایی پروژه های متعددی که مورد نیاز مردم از جمله مرکز سلامت در کوی سالار، سالن ورزشی، خانه مهارت و اورژانس اجتماعی هستیم و تصویب و تخصیص صد در صدی اعتبارات نیز از دیگر رویدادهای مهم است.

وی افزود: ۱۴۰ میلیارد ریال اعتباری است که برای این موارد تخصیص یافته و دستگاه ها کار را شروع کردند و دستگاه های خدمات رسان از جمله پست، شهرداری که شاهد خدمت رسانی مانند جدول گذاری و آسفالت معابر و شرکت برق که خدمات برق رسانی را انجام دادند.

عماری یادآور شد: پنج بخش شهرستان ارومیه مورد بازدید استاندار قرار گرفت ۱۵۲ مصوبه عمرانی، ۲۴ مصوبه اقتصادی در شورای توسعه برنامه ریزی استان مصوب شد که بخش عمده آن ابلاغ شده در دست انجام است.

غلامحسین عماری در جلسه شورای اداری ارومیه بیان کرد: پیرو تاکید استاندار آذربایجان‌ غربی، شناسنامه شهرستان تهیه می‌شود که از سال ۱۳۶۶ به روزرسانی نشده است و متعهد می شویم با برنامه محور بودن، تعامل بین بخشی و استفاده از رسانه ها این شناسنامه تدوین شود.

عماری تصریح کرد: در بحث سامانه رصد اشتغال ۳۵ درصد تحقق اشتغال تعهد شده شهرستان انجام شده و طرح گلخانه و چرخه های خوشه های صنایع دستی نیز برای شهرستان توسط استاندار دستور داده شده که دو شیوه نامه برای آن ها تدوین شده که رونمایی خواهد شد.

بخوانید:  اراضی فرهنگی گردشگری عباس آباد متعلق به همه تهرانی ها و گردشگران داخلی و خارجی است

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع وی با اشاره به یکشنبه های تولید ادامه داد: در بازدیدهای استاندار از واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلات واحدهای تولیدی احصا و تلاش برای رفع آن ها انجام می شود که تا امروز ۴۶ بازدید روزهای یکشنبه برای شهرستان ارومیه  که شامل ۹۷ واحد بازدید شده بوده و ۲۲۵ مصوبه برای واحدهای صنعتی تولیدی برای شهرستان داشتیم که بخشی از این مصوبات اجرایی شده و بخشی نیز در دست اقدام است.

وی گفت: در بحث محرومیت زدایی در مناطق  کم برخوردار شهرستان از جمله کوی سالار، لاله و دین پرست شاهد اتفاقات مثبتی از جمله تامین آب شرب هستیم که مطالبه و مشکل مردم بود و عملیات فاضلاب نیز در ماه های آینده در این مناطق به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در بخش پروژه های تملک دارایی شهرستان در کنار این پروژه ها، در سفر استاندار به ۵ بخش شهرستان ارومیه ۲۶۱ پروژه با ۳۴۲ میلیارد تومان مصوب شد، که در کنار پروژه های ملی و مصوب سفر استاندار می‌تواند تاثیر خوبی در توسعه شهرستان داشته باشد.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: طبق سیاست‌های دولت سیزدهم خط قرمز دولت ناامیدی مردم است و هر اتفاق و کاری که موجب امیدواری مردم باشد، جزو سیاست های مورد حمایتی دولت خواهد بود.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ،عماری فرماندار ارومیه اظهار کرد: از محل تبصره ۱۸ تاکنون ۴۰۴ میلیارد تومان برای اشتغال ۷۴۳۶ نفر پرداخت شده و از محل تبصره ۱۶ برای اشتغال ۱۱۵۹ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۱۱ میلیارد تومان برای شهرستان ارومیه پرداخت شده است.

بخوانید:  افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور