پرسپولیس- سپاهان؛ جنگ صدرنشینی در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان به یکی از حساس ترین بازی های خود در لیگ برتر در فصل جاری رسیدند؛ دیداری که امتیازات و نتیجه آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه برخوردار است و خیلی ها این بازی و نتیجه آن را به نوعی تعیین کننده سرنوشت قهرمانی در پایان فصل می دانند.





منبع

پرسپولیس- سپاهان؛ جنگ صدرنشینی در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام//





در آن سوی میدان شاگردان ژوزه مورایس که در جام حذفی مغلوب پرسپولیس شدند و شانس قهرمانی و موفقیت در این جام را از دست داده اند، پس از این شوک در لیگ برتر برابر تیم فوتبال هوادار به پیروزی رسیدند و با کسب سه امتیاز خانگی از این بازی جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کردند.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. پیام حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد فرهادپور تیم داوری این مسابقه مهم و سرنوشت ساز را نیز تشکیل می دهند. 

پرسپولیس و سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته به مصاف هم می‌روند.

بازگشت مصدومان سپاهان باعث شده این تیم برای بازی برابر پرسپولیس مهره هایش را در اختیار داشته و با تمام قوا به مصاف سرخ پوشان پایتخت برود. این در حالی است که سعید صادقی شانسی برای این بازی ندارد و شرایط گئورگی گولسیانی هم برای حضور مقابل سپاهان اصفهان در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

بخوانید:  سندروم «ددی ایشو» دختران را تهدید می‌کند!


|