پرسپولیس و استقلال با شایستگی به فینال رسیدند/ اجازه دهید هواداران از فوتبال لذت ببرند

مربی جوانان پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم‌های پایه گفت: یکی، دو فصلی است که به ثبات رسیده‌ایم. امسال تمربنات را به موقع شروع کردیم و در رده جوانان بیش از ۹۰ درصد از نفرات مورد نظر را جذب کرده‌ایم. قرعه‌کشی بازی ها انجام شده و منتظر شروع رقابت‌ها هستیم. احتمالا با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات شویم.

خرسندی در پایان گفت: در آکادمی پرسپولیس بازیکنان خوبی داریم که چندین بار به تمرین بزرگسالان رفته‌اند و یحیی گل‌محمدی هم اذعان داشت که اگر شرایط جدول حساس نبود از آن ها در دیدارهای لیگ استفاده می کرد. امسال در حدود ۱۱ کارت بزرگسال برای بازیکنان پایه صادر کردیم و ۴ نفر آن ها توانستند در لیگ برتر بازی کنند.





منبع

وی در ادامه گفت: برای بازیکنان جوانان و امید تست‌گیری معنایی ندارد اما برای رده نونهالان و نوجوانان این اتفاق به صورت عمومی اتفاق افتاد. در رده جوانان و امیدها هم خیلی از بازیکنان برای تست‌گیری آمدند در صورتی که فراخوانی هم نداده بودیم.


|

خرسندی: پرسپولیس و استقلال با شایستگی به فینال رسیدند/ اجازه دهید هواداران از فوتبال لذت ببرند

خرسندی در واکنش به اعتراضات استقلال به داوری و درخواست حضور داور خارجی برای دربی عنوان کرد: این حواشی جز اینکه لذت فوتبال را کمتر کند کاری دیگری نمی‌کند. بگذارید هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها از فوتبال لذت ببرند. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها اتفاق افتاده است، استقلالی‌ها خیلی به این موضوع می‌پردازند در صورتی که نباید اینگونه باشد. ما با این اتفاق که تا این حد اشتباهات داوری در فوتبال ما زیاد شده کنار آمده‌ایم خودمان هم می‌دانیم که جالب نیست اما از آن به عنوان یک حربه جهت متشنج کردن جو قبل از بازی استفاده نکنیم؛ بگذاریم تماشاچیان از فوتبال لذت ببرند حالا چه با برد استقلال چه با باخت.

بخوانید:  حضور محمد رضا ساکت در خبرگزاری برنا