پرونده هتل ولنجک در کمیسیون ماده پنج بررسی شد

 انتهای پیام/ 



منبع

چمران با بیان اینکه سه نفر از اعضا به مناسبت عرفات به کربلا سفر کرده‌اند، گفت: قرار بر این بود غیبت و تاخیر اعضا اعلام شود اما امروز استثناست و در جلسات آینده حتما انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز لایحه کیوسک‌های عرضه گل و گیاه و مطبوعات و همچنین لایحه کمک به سیل‌ زدگان سیستان و بلوچستان بررسی و اصلاح می‌شود، اظهار کرد: تعدادی حسابرسی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر فرصتی باقی ماند پرونده باغات نیز بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مسائل تاکسی‌های جدید رفع شده و باید پلاک‌گذاری شوند، تصریح کرد: در جلسه قبل بنده تاکید کردم که اگر وزارت نفت مابه التفاوت قیمت سوخت را پرداخت نکند تاکسیرانان نمی توانند مبالغ را بپردازند. لذا امیدواریم سریعتر مشکل حل شود.

وی ادامه داد: پلیس راهور به شدت مخالف با برگزاری نمایشگاه‌هاست و بارها این موضوع را اعلام کرده و آنچه می‌بینیم عدم همکاری است؛ شهرداری نیز نظیر این عدم همکاری‌ها را فراوان می تواند انجام دهد اما آنچه اهمیت دارد همکاری بین نهادهاست. برای نمایشگاه‌ها از سال ۱۳۸۳ درگیر هستیم. پیگیری می‌کنیم که نمایشگاه خودرو به هیچ وجه در نمایشگاه بین المللی برگزار نشود؛ چه بسا وزیر صمت نیز مخالف این موضوع است.

چمران با بیان اینکه پرونده هتل ولنجک در کمیسیون ماده پنج بررسی شده است، گفت: این موضوع در شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح خواهد شد. این هتل در ۳۰ طبقه پیش بینی شده و زمین به شرطی که هتل ساخته شود، ارائه شده است و مالک اجازه ندارد کاربری دیگری ایجاد کند. بحث راه اندازی نمایشگاه نیز مطرح شد و ما هم تعجب کردیم. این کشکمش های مالی به مردم آسیب می‌زند.

بخوانید:  بارش در تهران فقط ۴ میلی‌متر است