پروژه هایی که آماده بهره برد اری مردم باشد را در دهه فجر افتتاح می کنیم

وی تاکید کرد: پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر باید صد درصد آماده استفاده مردم باشد و نمایش ندهیم و هیچ پروژه نیمه کاره یا با پیشرفت بالا نباید به بهره برداری برسد.
  
انتهای پیام



منبع

وی در ادامه با اشاره به ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: امید آفرینی، جلب رضایت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات از مواردی است که در دهه فجر تا انتخابات پیگیری می‌کنیم و همه دستگاه ها در حوزه امیدآفرینی و رضایت مردم نقش دارند و فرقی نمی کند در چه حوزه ای فعالیت دارند.

کاظمی بیان کرد: اگر این موارد به درستی تبیین شود و تولید محتوا داشته باشیم خواهیم دید که شرایط متفاوت از امروز خواهد بود. 

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشته و حوادث مختلفی را هم پشت سر گذاشته که آخرین آن حادثه تروریستی کرمان بود اما کشورهای دیگر این حوادث را نداشته اند و ما با رسانه‌های متعدد معاندی رو برو هستیم که سیاه نمایی می کنند و دستاوردهای صورت گرفته را وارونه نشان می دهند و مشکلات و گرفتاری را بزرگتر جلوه می دهند و ما هم عظمت راه طی شده را به درستی نتوانستیم تصویرسازی کنیم.

وی یادآورشد: عظمت نسل جوان چهارمین نکته مورد تاکید است و هرچند تعابیر مختلفی را برای نسل جوان به کار می‌برند اما بهترین تعبیر را مقام معظم رهبری بکار بردند که«نسل هوشمند» عمیقا به شعارهای اصلی انقلاب مومن هستند و اگر جاهایی چالش داریم به خاطر عملکرد برخی از مدیران است که بین عمل و شعارمان فاصله ایجاد شده و نسل جدید آن را برنمی‌تابند. 

بخوانید:  ختم درگیریِ سرمربی استقلال و نیمکت‌نشینان مس کرمان با مداخله به موقع پلیس در ورزشگاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: نکته دیگر مورد تاکید عظمت چشم‌انداز انقلاب است و شعارهای فطری و جهانی انقلاب مانند عقلانیت، عدالت، برابری و ظلم ستیزی هیچ وقت کهنه نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: در ایام دهه فجر مدیران باید با شور و نشاط حرکت کنند و با امید، تلاش و  مردم داری در میدان باشند زیرا مردم اگر ببینند که مسئولان با جدیت کار می‌کنند رضایت آنها جلب می شود.

کاظمی یادآورشد: مجموعه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها یا دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی که مخاطبان زیادی دارند می‌توانند عظمت مسیر طی شده را نشان دهند که دومین تاکید مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: مقام معظم رهبری بعد از صدور بیانیه گام دوم به ۴ نکته تاکید دارند که باید مورد توجه قرار گیرد و یکی از این نکات تبیین درست عظمت حادثه انقلاب اسلامی است و ما باید این عظمت را به درستی تبیین کنیم که آن زمان چه شرایطی حاکم بود که انقلاب اسلامی رقم خورد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس کاظمی در ستاد گرامیداشت برگزاری دهه فجر که روز دوشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: از همان ابتدای انقلاب برخی از دشمنان دورنمای 40 روزه برای انقلاب در نظر گرفته بودند اما امروز  45 سال از عمر با عزت  انقلاب اسلامی می‌گذرد و همه کسانی که تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند و می‌گفتند انقلاب برف سال بعد را نمی‌بیند هم اکنون خودشان در آستانه اضمحلال و فروپاشی قرار دارند. 

بخوانید:  موضع وزارت صمت ادامه عرضه خودرو در بورس کالا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: عظمت انقلاب کمتر در محافل و جلسات مدیران پرداخته شده و امروز یکی از دغدغه های ما این است در برخی موارد کسانی که باید پرچم انقلاب اسلامی را به دست بگیرند دچار لکنت زبان شدند و گاهی هم با تخریب‌ها و سیاه ‌نمایی گسترده هم نوایی صورت می‌گیرد.

کاظمی اظهارداشت: مدیران باید با حضور در مساجد دستاوردهای دولت سیزدهم را بیان کنند و حتی اگر کاری انجام نشده دلایل آن را بگویند. 

وی افزود: آموزش و پرورش از دستگاه هایی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و برنامه های ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود و دستگاه های عمرانی و اقتصادی و خدمات رسان هم در افتتاحیه ها و پروژه های دهه فجر از حضور دانش آموزان بهره ببرند.

وی افزود: شناخت عظمت حادثه انقلاب می‌تواند ما را در برون رفت از فضای به وجود آمده کمک کند، گاهی برای تخریب انقلاب برخی از دستاوردهای کشورهای مختلف را به نوجوانان نشان می‌دهند و بخش های دیگر را عامدانه پنهان کرده و برای نوجوان ما شبهه ایجاد می‌کنند و قله‌های فتح شده ایران را نشان نمی‌دهند.