پروژه های معوقه چندین ساله گلستان توسط آیت الله رییسی احیا شد



علی کلاتی امشب چهارشنبه ۲ خرداد در گفت و گو با خبرگزاری برنا اظهار کرد: شهادت مرد خستگی ناپذیر ، مردمی ، دوست داشتنی ، مرد خدمت به محرومین و مستضعفین و هیات همراهش را عرض تسلیت دارم.

کلاتی افزود: این عروج ناباورانه نه تنها باعث اندوه و غمگین شدن مردم ایران بلکه اکثریت مردم دنیا شد و ورود سران ۶۵ کشور به ایران و عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مردم ایران ، بیانگر خدمات صادقانه و مردمی این سید مظلوم است.

وی تصریح کرد: بنده خودم به عنوان عضو کوچکی از این جامعه این مصیبت وارده را به رهبر انقلاب ، امت شهیدپرور و محضر حضرت مهدی عج تسلیت می گویم.

عضو ادوار شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه بیان داشت: پس از این حادثه شاهد این هستیم که ملت ایران با تمام سلایق و تفکرات ، در کنار هم قرار گرفته و وحدت و انسجام خود را نشان می دهند.

کلاتی اذعان کرد: این تشییع بی نظیر در تبریز ، قم و تهران و حضور عاشقانه ملت ایران باعث شد تا مسئولان جدی تر رویکرد آیت الله رییسی را ادامه دهند تا خدمات وی ماندگار شود.

وی اضافه کرد: این سید بزرگوار نگاه ویژه ای به گلستان داشت و همانطور که نماینده ولی فقیه در استان نیز اشاره کردند اقدامات خوبی در گلستان با مدیریت ایشان انجام شد.

کلانی گفت: پروژه های معوقه چندین ساله در استان وجود داشت مثل احیای خلیج گرگان ، طرح گردشگری آشوراده و پتروشیمی که آیت الله رییسی با انجام آنها باعث امیدواری در دل مردم شد و اینها هدیه آن سید بزرگوار به مردم استان گلستان بود.

بخوانید:  بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سکوهای دیجیتال همراه اول

انتهای پیام/



منبع