پرپر شدن خوشه های طلایی در قزوین / دقیقی برنده نیمه مربیان

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

گل های این دیدار را احسان جودکی و عباس عسگری در دقایق ۴۸ و ۵۸ نیمه دوم به ثمر رساندند.

پس از این گل بازیکنان شمس آذر پا پس نکشیدند و حملات خود را روی دروازه خوشه طلایی ادامه دادند و در دقیقه ۸۷ این رحمان جعفری بود که پس از چند دقیقه ورود به میدان گل سوم را وارد دروازه خوشه طلایی کرد.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان شمس آذر بازی را در دست گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده در همان دقایق نخست نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ با ضربه سر احسان جودکی گل نخست را وارد دروازه خوشه طلایی ساوه کردند.

بازیکنان شمس آذر در ادامه حملات کوتاهی را روی دروازه خوشه طلایی ایجاد کردند که در یکی از این صحنه ها توپ در محوطه جریمه به دست بازیکنان خوشه طلایی ب خورد کرد که البته داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام

در نیمه نخست این دیدار بازیکنان شمس آذر روی یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدند و در دقیقه ۲۹ از روی نقطه کرنر و ضربه سر بازیکنان خود به گل رسیدند که البته داور گل را مردود اعلام کرد.

بخوانید:  بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر منطقه ۴ آسفالت شد

در این دیدار که با حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر خونگرم قزوینی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد ، نماینده استان با نتیجه پر گا چهار به صفر به خوشه طلایی ساوه را با شکست بدرقه کرد.

در وقت های اضافی این دیدار هم باز هم شاگردان دقیق بودند که دست بردار نبودند و باز هم رحمان جعفری بود که گل دوم خود و گل چهارم شمس آذر را به ثمر رساند.

رحمان جعفری هم در دقایق ۸۷ و وقت های تلف شده نیمه دوم دو گل دیگر شمس آذر را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ هفته نخست رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که شمس آذر قزوین از خوشه طلایی ساوه پذیرایی کرد.

با پایان نیمه نخست دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند تا نیمه مربیان نتیجه این دیدار را تعیین کند .

تیم فوتبال شمس آذر قزوین دومین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند.

در ادامه باز هم حملات شمس آذر خطرناک بود و در دقیقه ۵۸ این بار عباس عسگری بود که از روی نقطه کرنر موفق شد دومین گل این بازی را به ثمر برساند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با این نتیجه ضمن کسب نخستین پیروزی خود در بازی اول این فصل ، گام نخست را محکم برداشت و سه امتیاز حساس دا از آن خود کرد.