پلتفرم‌های خلاق و دانش‌بنیان بازارگاه ارائه محصول و خدمات را متحول کرد


پلتفرم‌های خلاق و دانش‌بنیان بازارگاه ارائه محصول و خدمات را متحول کرد

یکی از مشتریان این شرکت، یک شرکت فعال در حوزه پتروشیمی بود که با استفاده از این پلاتفرم توانست کلیه تامین کنندئگان محصولات آن صنعت را در یک بازار مجازی گرد هم آورد. در حال حاضر صدها شرکت خلاق و دانش‌بنیان بازارهای مجازی مختلفی در حوزه‌های مانند کشاورزی، صنعت و خدمات مالی در کشور ایجاد کرده‌اند. این بازارها توانسته‌اند شکل سنتی عرضه کالا و خدمات در کشور را به صورت اساسی دگرگون کنند.

یکی از فعالیت‌های این شرکت، توسعه سیستم‌های، مالی، ادارای، خدماتی و سازمانی، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ دولتی و غیردولتی است. یکی از محصولات تولید شده در این راستا، سامانه جامع مدیریت منابع سازمانی است. این سامانه برخط به یک سازمان ادارای بزرگ اجازه می‌دهد تا کلیه بخش‌ها ، اعم از انبار، خط تولید، بخش ادارای ، مالی و سایر قسمت‌ها را به صورت متمرکز مدیریت کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از پلاتفرم‌های مجازی بازارگاه، توانسته‌اند سیستم فروش و خدمات در ایران را متحول سازند و از شکل سنتی خارج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ محسن مختاری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه سیستم توانا با بیان این‌که هر کشوری اگر بخواهد، مسیر رشد و پیشرفت را طی کند، باید تحولی ساختاری در نظام بروکراتیک و همچنین سیستم تجارت، فروش، صادرات و واردات خود ایجاد کند، گفت: بخش خدمات نیز به صورت کلی نقشی حیاتی دارد، در برخی کشورهای توسعه یافته، بیش از 50 درصد اقتصاد به بخش خدمات تعلق دارد.

وی ادامه داد: در صورتی که بخش خدمات قوی، وجود نداشته باشد، تولید و صنایع کارآمد نیز شکل نمی‌گیرد. از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری یک برنامه فراگیر ملی برای ورود علم و فناوری به این بخش‌ها، در نظر گرفت و ما نیز با استفاده از این برنامه فعالیت‌های خود را توسعه بخشیدیم.

بخوانید:  جلوگیری از خروج ۲۵ میلیون یورو ارز سبد دیالیز کشور در گرو همکاری با شرکت های دانش بنیان


|