پنج بازیکن اصلی را در ترکیب نداشتیم / بازی بعدی جبران می کنیم


سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خصوص قضاوت داور این دیدار هم گفت:  داور در یک صحنه می توانست در محوطه جریمه با برخورد توپ به دست بازیکن خیبر برای ما ضربه پنالتی اعلام کند ، اما در مجموع قضاوت خوبی را از داور این بازی شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سعید دقیقی پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور گفت: در دیدار امروز میلاد احمدی، عباس عسگری، علی گودرزی، کنعان طاهرزادگان و وحید نعمتی کاپیتان تیم را در اختیار نداشتیم و همین کار را برای ما مقابل خیبر سخت کرد.


آیا این خبر مفید بود؟

دقیقی افزود: خوشبختانه در تیم یکدلی و همدلی موج می زند و باید تلاش کنیم در بازی های آینده علاوه بر پس گرفتن صدر جدول یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

وی افزود: روی نیمکت دست کادر فنی برای تعویض و تغییر در ترکیب خالی بود و نمی توانستیم تغییر زیادی برای جبران نتیجه ایجاد کنیم .


پنج بازیکن اصلی را در ترکیب نداشتیم / بازی بعدی جبران می کنیم





منبع

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین افزود: روی نیمکت بازیکنان زیر بیست سال حضور داشتند و البته باید طوری کار کنیم که فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره کم سن و سال و جوان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام 





تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته دهم لیگ یک باشگاه های کشور در خرم آباد با نتیجه ۳-۱ بازی را به خیبر این شهر واگذار کرد.

بخوانید:  رکورداران برد و باخت و مساوی در جام‌های جهانی+ عکس

دقیقی عنوان کرد: نمی خواهم بهانه گیری کنم در هر صورت فوتبال است و باید از این بازی برای دیدارهای آینده درس گرفت .


سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در دیدار با خیبر خرم آباد پنج بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشتیم.


|