پنج شب در رستوران فردی صدرنشین شد/ «تیلور سوئیفت» پرفروش‎ترین فیلم کنسرت تاریخ

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم سینمایی «پس از مرگ»(After Death) به کارگردانی در اولین هفته اکران خود با بیش از 5میون دلار فروش در رده‌ی چهارم باکس‌آفیس اسن هفته نشست.

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «مایک در یک رستوران شبانه‌روزی نگهبان شیفت شب است. او متوجه می‌شود عروسک‌های بزرگ آنجا ربات نیستند بلکه زنده‌اند. آیا (مایک) خواهد توانست پنج شب در این رستوران ترسناک دوام بیاورد یا اینکه نقشه‌ای شرورانه‌تر در کار است؟»

فیلم سینمایی «جن‌گیر: معتقد»(The Exorcist: Believer) به کارگردانی «دیوید گاردن گریین» در چهارمین هفته‌ی اکران نزدیک با فروشی بیش از 60میلیون دلار در جایگاه پنجم جدول فروش نشست.

خبرنگار: تبسم کشاورز

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «پس از اینکه پدری متوجه می‌شود که دختر خود و دوستش توسط یک نیروی شیطانی تسخیر شده‌اند، برای نجات آن‌ها از این خطر بزرگ، به دنبال شخصی باتجربه می‌رود و…»

از پرفروش‌ترین عناوین این ژانر می‌توان به: Hannah Montana and Miley Cyru) (Best of Both Worlds Concert که در افتتاحیه ۳۱ میلیون دلار و در نهایت به رقم ۶۲.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۸ رسید و همچنین فیلم کنسرت This Is It از «مایکل جکسون»که در افتتاحیه‌اش ۲۳.۲ میلیون دلار کسب و نهایتا به رقمی ۷۲ میلیون دلاری دست یافت، اشاره کرد.

این اثر براساس تجربیات نزدیک به مرگ، بهترین نویسندگان نیویورک مکاشفه‌گر زندگی پس از مرگ، متخصصان پزشکی، دانشمندان و بازماندگان از آن‌چه در انتظار ماست را رمزگشایی می‌کنند.»

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

در این فیلم که در ژانر وحشت و رازآلود است و فروش جهانی بیش از 130میلیون دلار را تجربه کرده «جاش هاچرسون»، «ایزابت لیل»، «متیو لیلارد»، «ماری استوارت مسترسون» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

بخوانید:  پرداخت هزینه ارتودنسی با بیمه و انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

 



منبع

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم سینمایی «پنج شب در رستوران فردی»(Five Nights at Freddy’s) ساخته‌ی «اما تامی» در اولین هفته‌ی اکران خود با فروشی 78میلیون دلاری صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

انتهای پیام/

فیلم «تیلور سوئیفت: تور کنسرت»(Taylor Swift: The Eras Tour) در سومین هفته‌ی اکران خود با فروشی بیش از 149میلیون دلار در دومین جایگاه جدول فروش هفتگی نشست.

در سومین جایگاه جدول فروش این هفته فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل»(Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» در دومین هفته‌ی فروش خود بیش از 40 میلیون دلار فروش داشته است.

در این اثر که در ژانر ترسناک است و فروش جهانی آن بیش ازبیش از 120میلیون دلار است بازیگرانی چون: «گاستنر لگرم»، «لافورتون جوزف»، «لزلی اودوم جونیور» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان «قاتلان ماه کامل» که فروش جهانی آن تاکنون بیش از 84میلیون دلار بوده است در خصوص اعضای قبیله اوسیج در شمال شرقی اکلاهما است که طی دهه ۱۹۲۰ تحت شرایط مبهمی به قتل رسیدند و این قتل موجب تحقیقات بزرگی شد…»

در این فیلم که دار ژانر درام_جنایی و ضد وسترن حماسی آمریکایی است «رابرت دنیرو»، «لئوناردو دی کاپریو»، «لیلی گلداستون» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم کنسرت این  خواننده و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی تاکنون بیش از 203میلیون دلار فروش جهانی را تجربه کرده است.