پیاده روی “جاماندگان اربعین” در شهرستان پردیس

 








منبع

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، اربعین امسال  جاماندگان زیارت عتبات عالیات از نقاط مختلف شهرستان پردیس به راهپیمایی پرداخته و به زیارت مرقد سلطان مطهر در بومهن رفته و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، اورژانس، کادر درمان در طول مسیر به خدمات رسانی به جاماندگان زیارت امام حسین پرداخته و این خدمات از برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از راهپیمایان تا ارائه تسهیلات حمل و نقل و پاکسازی معابر و خیابان‌های مسیر راهپیمایی جاماندگان پیاده‌روی اربعین، همراه بود.

گفتنی است سالهاست که عاشقان مانده از زیارت حسین(ع) در روز اربعین، از هر نقطه ای در کشور برای درک ذره‌ای از عشق امام حسین پای به خیابان ها می گذارند و پای پیاده معابر و خیابان های  را طی می کنند و عاشقان حسین ع نیز امسال در شهرستان پردیس با پای پیاده به زیارت امامزاده آمدند.

6788

مراسم با شکوه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امسال نیز در بخش های بومهن، پردیس و جاجرود به مقصد امامزاده سلطان مطهر با حضور مردم عزادار شهرستان پردیس و مسئولین برگزار شد.

بخوانید:  تاثیرات مثبت و منفی بازیافت زباله

 

 با استقرار کانکس سیار در مقابل شبکه بهداشت و درمان پردیس، واکسیناسیون کرونا توسط تیم بهداشتی انجام شد. 

همچنین پس از برنامه پیاده روی عزاداران حسینی نماز جماعت در صحن امامزاده به امامت امام جمعه شهرستان پردیس برگزار کردند.


در طول مسیر موکب های مختلف بخشداری ها، غرفه های دانش آموزی  با اجرای برنامه های مختلف از سوی ارگان ها برپا بود و از از کوچک و بزرگ در این مراسم حضور یافتند.

2                                              ‌

همچنین با حضورهای کارشناسان بهداشت محیط نظارت های بهداشتی از موکب های سطح شهرستان انجام شد.‌                                     ‌

خبرنگار: نسا نژادزارع

انتهای پیام/

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف