پیام استاندار آذربایجان غربى به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روزپرستار

سالروز میلاد مبارک پیام آور نهضت حسینی، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) که به تأسی از آن بانوی پر فضیلت و پرستار و غمگسار بازماندگان کاروان کربلا به عنوان روز پرستار نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا ضمن شادباش و تبریک این مولود فرخنده و احترام به مقام و جایگاه منحصر بفرد و تکرار ناپذیر عالمه خاندان عترت به عموم اهل ایمان و بخصوص مدافعان سلامت، از تلاش های ایثارگرانه و وصف ناپذیر جامعه پرستاری، قدردانی شود.

بسم الله الرحمن الرحیم


|





منبع

پرستاری در جریان مقابله با ویروس کرونا جلوه ای از رحمانیت پرودگار را تجلی بخشید و صحنه های کم نظیری از ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه انسانی تقدیم کرد. روزهای آفتابی امروز در کم رنگ شدن جولان کرونا مرهون تلاش و ایثار پرستارانی است که متعهدانه ایستادگی کردند و نقش احیاگر این عزیزان یاد روزهای حماسه آفرینی در دفاع مقدس را زنده کرد و گواهی صادق بر وفاداری مجموعه پرستاری به عهد پاک خود با خدا و مردم بود.
 
با سلام و صلوات به ارواح پاک و تابناک شهدای جامعه درمان؛ علی الخصوص پرستاران شهید و پاسداشت نام و یاد آنان، به یکایک خواهران و برادران پرستار در آذربایجان غربی ادای احترام می کنم و ضمن تبریک روز پرستار، سلامت و سعادتمندی جملگی این عزیزان را از خدای متعال مسألت دارم.


پیام استاندار آذربایجان غربى به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روزپرستار
آیا این خبر مفید بود؟