پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  علی اکبر حسینی محراب امروز به مناسبت 12 فردین ماه سالروز تاسیس جمهوری اسلامی، پیام تبریکی منتشر کرد.

“۱۲ فروردین، روز تثبیت اراده و خواست ملت بزرگ ایران در راستای برپایی حکومت مبتنی بر دین مبین اسلام است. روزی ماندگار، حماسی و پرافتخار در تاریخ ایران که مردم شریف با رای حداکثری خود، این نظام مقدس را تاسیس نموده و طی بیش از چهل‌ و چهار سال، مقتدرانه و علیرغم تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها، در راستای  حفظ، رشد، توسعه و اقتدار آن تلاش، ایثار و از خودگذشتگی نمودند.





منبع

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:


|

پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس جمهوری اسلامی

امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به اجماع نظر نخبگان، اندیشمندان، دولتمردان، متصدیان ارکان مختلف حاکمیت و آحاد ملت بزرگ ایران در راه غلبه بر موانع توسعه ای کشور و سرافرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد و همچنانکه مشهود است تمامی مسوولان کشور نیز در اجرای سیاست های دولت مردمی در میان مردم و با مردم هستند و هر آنچه که در توان دارند برای رفع مشکلات مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته اند تا با اعتقادی راسخ در تحقق شعار سال اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، (مهار تورم، رشد تولید) بکوشند.




آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  عدم مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمز مدیریت شهری کرج است

استاندار خوزستان