پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

 



منبع

            بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

خداباوری و هوشیاری مردم مسلمان ایران با رهبری امام راحل(ره) برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و این پیام را همواره فریاد خواهد زد که ملت ایران راه رهایی و صراط مستقیم خود را در تمسک به دین خدا و پیروی از مرجعیت دینی، دنبال کرد و الگویی نو از شیوه حکومت‌داری که همان جمهوری اسلامی است را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.

۱۲ فروردین‌ماه یادآور رأی بیش از ۹۸ درصدی به شکل‌گیری جمهوری اسلامی است؛ اجماعی که تاریخ فقط یک‌بار و آن‌هم برای ایران اسلامی ثبت کرده است.

اینجانب این مناسبت ملی را که روز به بار نشستن آرمان‌های یک ملت و ثمره‌ی خون پاک شهیدان است، به همه ملت ایران به ویژه مردم شریف و فهیم استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان، تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان، بالندگی و شکوفایی بیشتر این شجره طیبه را خواستارم.

 ۱۲ فروردین‌ماه نماد اراده و تأثیرگذاری ملت در تعیین سرنوشت خود و تجلی مردم سالاری دینی و روز مبارکی است که مردم فهیم ایران با فریادی رسا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آری گفتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به مناسبت ۱۲ فروردین‌ روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

             علیرضا قاسمی‌فرزاد
               استاندار همدان

 

 متن پیام تبریک علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به شرح ذیل است:

ملت آگاه، مؤمن، وقت شناس و با بصیرت ایران اسلامی با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل (ره) و لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عشق و ارادت خود به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهماالسلام) و شهدای انقلاب اسلامی را فریاد زده و در گام دوم انقلاب با تکیه بر توانمندیهای داخلی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

بخوانید:  واکنش آمریکا به اقدام دولت آلبانی برای مقابله با منافقین