پیام تبریک سیدمحمدشروین اسبقیان به تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران



به گزارش خبرگزاری برنا،  سیدمحمدشروین اسبقیان  معاون توسعه‌  ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تبریک به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی، این افتخار را مایه‌ی امیدواری برای آینده‌ی والیبال کشور در جهان دانست.

متن پیام سید محمد شروین اسبقیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور مقتدرانه‌  ایران در رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی جهان در بلگراد با پیروزی‌های متوالی و فتح جام قهرمانی، افتخاری قابل توجه محسوب می‌شود.

آنچه در این رویداد رقابتی رخ داد، پیروزی در رویارویی با تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین‌تایپه و سپس برد قاطع دیگر مقابل آلمان در فینال بود تا نمادی دیگر از پیشرفت والیبال ایران در دنیا باز هم به منصه‌ی ظهور برسد.

بازخورد این جام قهرمانی، امیدواری فراوان به نسل پرورش یافته از والیبال است که می‌تواند در آینده‌ی این ورزش و استمرار در موفقیت‌هایی که همواره از این رشته در سال‌های اخیر انتظار می‌رفته است، موثر باشد.

در پایان به به ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، همچنین همکاران بزرگوارمان در وزارت‌آموزش‌وپرورش بویژه حوزه معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی تبریک می‌گویم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.
لینک کوتاه:



منبع

بخوانید:  تجلیل از مدال‌آوران استان فارس