پیجینگ تحت شبکه بهتر است یا آنالوگ؟

3

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

 


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

 

 

 

آمپلی فایر تحت شبکه نیز در سیستم پیجینگ تحت شبکه زمانی مورد کاربرد است که تعداد بلندگوها زیاد باشد و همه ی آنها در یک زون باشند یعنی بخواهیم همه ی آن بلندگو های مشخص را با هم پیج کنیم. آمپلی فایر های تحت شبکه دارای ترانس مچینگ هستند و برای استفاده از بلندگو های ولتی آنالوگ ساخته می شوند.

نقش اسپیکر تحت شبکه در سیستم پیجینگ تحت شبکه چیست؟

از دیگر تجهیزات سیستم پیجینگ تحت شبکه می توان به تلفن صنعتی تحت شبکه اشاره کرد. تلفن صنعتی تحت شبکه از بدنه ی فلزی ساخته می شود که معمولا جنس این ورق از آهن گالوانیزه و یا استیل می باشد. تلفن صنعتی تحت شبکه برای پخش بلند تر صدای زنگ از بلندگو های بیرونی و برای محیط های بسیار شلوغ که ممکن است فرد مخاطب در فاصله دورتری باشد از چراغ هشدار استفاده می کند.

حالا لازم است بدانیم که چه تجهیزاتی در سیستم پیجینگ تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. برای درک راحت تر موضوع می خواهیم روی تصویر زیر به شما توضیح دهیم:

تلفن صنعتی تحت شبکه در کجای سیستم پیجینگ تحت شبکه قرار می گیرد؟

قیمت سیستم پیجینگ تحت شبکه در مقایسه با پیجینگ آنالوگ گران نیست چرا که به آسانی می توانید با استعلام قیمت تجهیزات پیجینگ تحت شبکه و آنالوگ و مقایسه کارکردی آنها با هم به این نقطه برسید که پیجینگ تحت شبکه ارزان تر از پیجینگ آنالوگ است چون نیاز به هزینه های زیر ساخت و کابل کشی در آن بسیار پایین تر از سیستم آنالوگ است.

بخوانید:  فیلم «عطرآخر اردیبشهت » ساخته بهاره رهنما در راه جشنواره بین المللی فیلم ایتالیا

مثل همیشه تعریفی از پیجینگ تحت شبکه خواهیم داشت. سیستم پیجینگ تحت شبکه برای فراخوانی و یا پیج کردن افراد در محیط های اداری ، صنعتی ، فضای شهری و هر جا که انسان تردد دارد مورد استفاده قرار می گیرد. فرق سیستم پیجینگ تحت شبکه با سیستم آنالوگ در این است که می توان در پیجینگ تحت شبکه صدا را روی بستر شبکه انتقال داد. مزایای بیشمار سیستم پیجینگ تحت شبکه مثل زونبندی نامحدود ، توسعه آسان ، سهولت در مدیریت و نگهداری از جمله دلایل برتری سیستم پیجینگ تحت شبکه بر آنالوگ می باشد.

2

اسپیکر تحت شبکه یکی از تجهیزات مورد استفاده در سیستم پیجینگ تحت شبکه می باشد. اسپیکر یا بلندگوهای تحت شبکه در انواع مختلف سقفی ، ستونی و شیپوری تولید می شوند. اسپیکر های تحت شبکه با توجه به کاربرد آنها می توانند در توان های گوناگون تولید شوند مثلا سقفی ها در بازه 10 تا 30 وات و بلندگوی های شیپوری تحت شبکه در توان های 30 الی 150 وات. در اسپیکر های 10 تا 30 وات می توان از برق روی شبکه یا همان جریان PoE استفاده کرد ولی در توان های بالاتر از برق شهری استفاد می کنیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف