پیدا شدن آلت قتاله از چاه و دستگیری قاتل طی ۴۸ ساعت در شهرستان فاروج

این مقام انتظامی با بیان اینکه آلت قتاله با همکاری عوامل آتش نشانی از چاه قنات قدیمی کشف شد، افزود: در این رابطه پرونده متشکله تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و متهمان روانه زندان شدند.  

انتهای پیام



منبع سرهنگ پوربه با بیان اینکه با همکاری متهم، فرد قاتل که دارای سوابق کیفری و از موادفروشان شهرستان فاروج بوده، شناسایی و بصورت غافلگیرانه دستگیر شد، تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌ها ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما با مشاهده دلائل و مدارک و بازجویی‌های تخصصی در نهایت لب به اعتراف گشوده و اظهار داشته مقتول بصورت سر و صورت بسته حوالی ساعت ۶ صبح برای سرقت وارد منزلم شده که در این خصوص بایکدیگر درگیر و با یک قبضه چاقو وی را زخمی کردم.

وی بیان داشت: تیمی منسجم از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی‌های انجام شده ابتدا جسد مقتول رادر محل پزشکی قانونی شهرستان شیروان مورد تشریح که مشخص شد توسط جسم تیز و برنده و از ناحیه سمت راست شکم مورد اصابت قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ علیرضا پوربه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی گزارش فردی به پلیس مبنی بر اینکه فرزندش به حالت نیمه جان و در حالیکه از ناحیه زیر دنده سمت راست مورد اثابت جسم تیز قرار گرفته، توسط ۲ نفر موتورسوار ناشناس در داخل حیاط بیمارستان شهدای فاروج رها شده که با عنایت به وخامت حال فرزندم وی را به بیمارستان شیروان منتقل و علیرغم تلاش پزشکان فرزندم فوت کرده است، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.  

بخوانید:  ویدئو پروژکتور هوشمند و کم مصرف بومی در اینوتکس رونمایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در نهایت موفق شدند سرنشین موتورسیکلت که دارای سوابق متعدد کیفری بوده را شناسایی و بصورت غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.