پیروزی در مقابل ملوان با حضور پرشور هواداران رقم خواهد خورد

وی در ادامه سالروز صعود تاریخی شمس آذر پس از دو سال فعالیت به لیگ برتر را تبریک گفت و تصریح کرد: جا دارد از همه کسانی که در کنار ما بودند و کمک کردند تا صعود تاریخی شمس آذر رقم بخورد بویژه هواداران تشکر کنم که  به بهترین شکل ممکن حامی ما بودند و یک یار دوازدهم واقعی داشتیم که و فردا هم کنار ما باشند

وی اظهارداشت: نقطه اتکای تیم شمس آذر بدون تردید، هواداران پر شور هستند و اگر بخواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم به حضور هواداران نیازمندیم.

سرمربی تیم شمس آذر یادآورشد: ملوان از لحاظ تاکتیکی یک تیم خوب است و در نیم فصل اول در تعطیلات بین نیم فصل از تیم هایی است که تقویت شده و بازیکنان کیفی گرفته و در نقل و انتقالات نیم فصل خوب عمل کرده و توانسته در کنار حفط بازیکنان قدیمی تعدادی بازیکن جدید هم به خدمت بگیرد و می توانسته جایگاه بالاتری هم داشته باشد.

دقیقی افزود: ما هم تیم خوبی داریم و هر روز پیشرفت را در بازیکنان می بینم و حتی وقتی چند بازیکن خوب را از دست دادیم بازیکنان دیگر جایشان را پرکرده اند و حتی بهتر از آنها بازی می کنند و از نظر تاکتیکی و فنی هم جلوترند و بازیکنان جوان هم که تجربه نداشتند خوب بازی می کنند.

هواداران فردا در استادیوم حضور داشته باشند و تیم را تشویق کنند

تیم های شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف هم می رئند.

بخوانید:  کری سنگین وزیر ورزش عربستان برای لیونل مسی مقابل چشمان کریستیانو رونالدو + فیلم

انتهای پیام



منبع

دقیقی تصریح کرد: فرداردر برابر ملوان یک بازی خیلی مهم درپیش داریم و این تیم با یک سابقه زیاد و بازیکنان با غیرت و تماشاگران پر شوررقیب سختی برای ما محسوب می شود و از آنجا که در استان قزوین اهالی گیلانی زیادی داریم که حتما وارد استادیوم می شوند وظیفه ما در میهمان نوازی دوچندان است.

دقیقی در پاسخ به سوالی در خصوص نگرانی از کاهش انگیزه بازیکنان در هفته های پایانی گفت: مهمترین انگیزه ما حضور هواداران در ورزشگاه است و اگر استادیوم پرشود شک نکنید بازیکنان با انگیزه کار می کنند و نتیجه می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی در نشست خبری قبل از بازی در مقابل تیم ملوان انزلی که عصر جمعه در استادیوم 15 هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد اظهارداشت: جا دارد روز دختر را به همه دختران کشور و استان تبریک گفته و امیدوارم 
باشیم حق زن مانند مردان در همه عرصه ها داده شود و زمینه حضور موفق آنها در همه بشخ ها مهیا شود.

سرمربی تیم شمس آذر گفت: فردا تمام انرژی خود را می گذاریم تا صد در صد امتیاز بگیریم و پیروز میدان باشیماما به هواداران خود نیاز داریم و درخواست می کنیم حتما به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

تیم شمس آذر قزوین با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم و تیم ملوان با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد. 

دقیقی افزود: فردا بازی مهمی است و اگر پیروز میدان باشیم می توانیم جایگاه واقعی خود را در جدول رقم بزنیم و با رایی که کمیته انضباطی داده با کسب امتیاز می توانیم در رده پنجم قرار بگیریم و یک رکورد تاریخی را رقم بزنیم.

بخوانید:  ۷ مورد اشتباه در لباس پوشیدن که شما را پیر نشان می‌دهد