پیروزی قاطعانه مس کرمان برابر استقلال

مس کرمان در بازی تدارکاتی بعدی خود در اردوی تهران روز 31 تیر ماه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام






ارسال عالی کاویانی با ضربه سر قربانی نتیجه را 2بر1 به سود مس کرد. در ادامه ارسال کاویانی را امیر حسین زنگی آبادی با ضربه سری زیبا تبدیل به گل کرد. سعید حسین‌پور با یک حرکت عالی، ضربه پنالتی دیگری به سود مس گرفت که این بازیکن با یک‌ضربه چیپ گل بعدی مس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و چند دقیقه بعد شوت محکم حسین‌پور گل پنجم مس کرمان را ثبت کرد تا در نهایت بازی با نتیجه 5بر1 به سود این تیم خاتمه یابد.

مس کرمان که در بازی تدارکاتی قبلی‌اش برابر گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسیده بود، در این بازی و در نیمه اول با ترکیب امین رضایی، میلاد خدایی، علی تهامی، ابوالفضل علایی، پوریا غلامی، محمدصالح محمدی، عارف زینلی، ایمان رازانی، خشایار زبرجد، امیرحسین یحیی‌زاده و علی وزیری‌پناه به میدان رفت که در این نیمه ارسال غلامی با خطای هند مدافعان حریف منجر به یک ضربه پنالتی شد که یحیی‌زاده این ضربه را برای مس کرمان تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر مس به پایان برسد.


تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم امید استقلال تهران رفت که با نتیجه 5بر1 این تیم را شکست داد.


|

بخوانید:  جستجوی گنج، مرگ دلخراش پیرمرد برزیلی را رقم زد





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

در نیمه دوم مس کرمان ترکیب خود را به این شکل تغییر داد: دانیال اسلامی (حسین شهریاری)، مجتبی لطفی، امیرحسین زنگی‌آبادی، امیرحسین بهزادی، رضا نبی‌زاده، محمد صبوری، مهران امیری، محمدامین کاویانی، معین قربانی، ابوالفضل نظری و سعید حسین‌پور.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف