پیشرفته ترین هلی پورت اورژانس در کلان بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی غدیر/ خدمات دهی ۲ بخش درمانی به مردم پیش از افتتاح رسمی

محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت دانشگاه شهید بهشتی در همین راستا گفت: کلان بیمارستان غدیر دارای 132 تخت ICU، CCU و NICU است؛ سیستم تاسیساتی این بیمارستان کاملا هوشمند بوده و نوین است؛ بیمارستان غدیر دارای سیستم تصفیه خانه ویژه و مجهزی است که می تواند فاضلاب های بیمارستانی را به آب سالم و قابل استفاده در زمین های کشاورزی و انتقال آن به اگوشهری (اتصال فاضلاب های خانگی به شبکه فاضلاب سراسری در هر شهر) را دارد.

طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت، کلان بیمارستان غدیر در همه ابعاد درمانی تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمت می پردازد و یک کلان بیمارستان ارجاعی از سراسر کشور خواهد بود.

پوژیا شجاعی رئیس بیمارستان غدیر شهدای تجریش

 

وزیر بهداشت هم با اشاره به افتتاح بیمارستان غدیر در عید سعید غدیر خم تصریح کرد: برای این کلان بیمارستان، تجهیزات سرمایه ای سنگین و با فناوری پیشرفته از جمله دستگاه های توموتراپی، پت سی تی و سی تی سیمولاتور تأمین شده و به برخی دستگاه ها از جمله سایبرنایف که تا کنون در کشور وجود نداشته و در درمان تومورهای سرطانی کاربرد دارد، تجهیز شده است. 

بیمارستان غدیر مجهز به پیشرفته ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می شوند. همچنین در روز افتتاح بیمارستان غدیر، با همکاری اورژانس تهران نخستین پرواز از محل هلی پورت بیمارستان غدیر صورت می گیرد. 

بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ٦٨ تخت اورژانس و ٢٤ اتاق عمل است و همه تجهیزات مورد نیازدر این بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.

بخوانید:  آغاز احداث ۱۳ پارک‌ پتروشیمی به زودی در کشور برای جلوگیری از خام فروشی

پاک آیین با اشاره به پذیرش دولتی بیماران تحت پوشش انواع بیمه ها در کلان بیمارستان غدیر اظهار داشت: کلان بیمارستان غدیر با تعرفه های دولتی و بیمه های پایه، پذیرای بیماران از سراسر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ 

 





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در روز عید سعید غدیر خم (جمعه 16 تیر) دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» توسط رئیس جمهور در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟

بیمارستان غدیر شهدای تجریش

هلی پورت پد هلی کوپتر

بیمارستان غدیر شهدای تجریش

بیمارستان غدیر شهدای تجریش

نکته بارز این بیمارستان آن است که 2 بخش پوست و کودکان از حدود یک ماه پیش در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بوده و درمانگاه این بیمارستان هم به مراجعه کنندگان روزانه که حدود هزار نفر هستند خدمات بهداشتی و درمانی می دهد. 

محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

پوژیا شجاعی رئیس بیمارستان غدیر (شهدای تجریش) با بیان اینکه این بیمارستان مرکز اصلی تروما و ارجاع شمال تهران است گفت: این منطقه پیش از این دچار فقر بیمارستانی بود که الحمدالله به افتتاح این بیمارستان این مشکل عدیده رفع شده است؛ بیمارستان غدیر مرکز جراحی مغز و اعصاب است که امکان ارائه خدمات به بیماران استان های همجوار را دارد. 

بیمارستان غدیر شهدای تجریش

بیمارستان غدیر شهدای تجریش

عین اللهی اظهار داشت: تجهیزات کلان بیمارستان غدیر از دی ماه سال ۱۴۰۰ توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی تامین شده که ارزش این تجهیزات بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

با توجه وجود پیشرفته ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور در بیمارستان غدیر، این بیمارستان 13 طبقه امکان خدمات دهی به بیماران مرگ مغزی و در انتظار جراحی پیوند اعضا در بیمارستان مسیح دانشوری را دارد. 

بخوانید:  ۴ راهکار طلایی و اساسی برای رسیدن به وزن دل‌خواه تا شب عید

بیمارستان غدیر شهدای تجریش