پیشرفت عملیات احداث مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان از مرز 57 درصد گذشت

به گزارش خبرگزاری برنا، “بیژن کلانتریان” مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با یادآوری اینکه عملیات احداث و بهسازی مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان فدائیان اسلام تا خیابان شهید رجایی به طول 1900 متر و در 3 خط عبوری از بهار سال 1401 آغاز شد، از پیشرفت 57 درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: تلاش برای رفع معارضین باقیمانده متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی ادامه دارد.

انتهای پیام/



منبع

“کلانتریان” با بیان اینکه متعاقب اتمام عملیات زیرسازی بخشی از مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان در محدوده خیابان فداییان اسلام(کوی طالقانی)، عملیات جدولکاری این محدوده به پایان رسیده است، افزود: حدود 400 متر معبر، آماده اجرای روکش آسفالت شده است.

وی در ادامه از آماده سازی تیرهای عرشه پل تقاطع خیابان شهید دستواره خبر داد و گفت: شمع‌های جبهه غربی پل مذکور اجرا شده و این عملیات در جبهه شرقی نیز پس از رفع معارض لوله فاضلاب، انجام خواهد شد.

به گفته مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، حفاری، کیج گذاری و بتن ریزی شمع‌های حائل برای استحکام جداره تندرو بزرگراه آزادگان و نیز بهسازی پل راه آهن، پل شهید غیبی و رمپ و لوپ‌های مربوطه از دیگر جبهه‌های فعال اجرایی در این پروژه به شمار می‌آید.