پیشرفت ووشوکاران خوب بوده است/ پارس جنوبی جدی‌ترین حریف ما محسوب می‌شود

کیوان شیرآقایی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: حضور 9 تیم در این دوره از مسابقات قطعی شده است. رقابت های لیگ این دوره هم در دو گروه برگزار خواهد شد که ما در گروه 5 تیمی این بازی ها با تیم هایی چون هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت همگروه هستیم.






منبع

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد درباره شرایط این رشته صحبت کرد.


خبرنگار: فریبا جلیل خانی

وی در ادامه افزود: پارس جنوبی در این گروه جدی‌ترین رقیب ما خواهد بود. پارس تیم بسیار خوبی را بسته و بنابراین یک رقابت جدی با این تیم خواهیم داشت و با صعود به مراحل بعدی قطعا با دو تیم اول و دوم گروه بعدی رقابت خواهیم کرد که آنجا هم فکر می کنم تیم پاس ناجا جزو اصلی ترین رقبای ما باشد. ما هم خوشبختانه تیم آماده‌ای داریم و از هفته گذشته تمرینات را آغاز کردیم. تعدادی بازیکن باتجربه و ملی پوش را کنارمان داریم و تعدادی هم بازیکن جوان و با انگیزه به تیم تزریق شدند. هدف ما تکرار قهرمانی فصل قبل است و امیدوارم با برنامه ریزی درست بتوانیم چهارمین قهرمانی مان در لیگ برتر را جشن بگیریم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با بیان اینکه لیگ ووشو امسال هم از لحاظ فنی و هم مالی رشد خوبی را داشته است، گفت: بحق قرارداد نفرات لیگ همیشه یکی از چالش های جدی در این رشته بوده و است اما خوشبختانه امسال شاهد یک رشد مطلوب در این زمینه بودیم. البته رقم قراردادهای ما همچنان در مقایسه با رشته هایی چون والیبال، کشتی و تکواندو کمتر است آن هم به این دلیل که این رشته ها المپیکی هستند و طبیعی است رقم های بالاتر در این رشته ها رد و بدل شود ولی برای مثال باشگاه دانشگاه آزاد امسال قراردادها را 20 الی 30 درصد افزایش داده است. این درصدها نشان می دهد که لیگ ووشو پیشرفت خوبی کرده است.

بخوانید:  اهدای جوایز نوبل 2022

آیا این خبر مفید بود؟