پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت مسیر دسترسی به مجموعه جهانی تخت سلیمان

وی در خصوص مشخصات کلی پروژه اظهار داشت : این محور شامل حد فاصل زندان سلیمان تا روستای قراولخانه بطول ۱۴ کیلومتر است که با عنایت به خرابی قسمتی از محور به طول ۷ کیلومتر، قرارداد بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی منعقد و به اجرا گذاشته شده است.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت مسیر دسترسی به مجموعه جهانی تخت سلیمان

|





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: درحال حاضر پروژه بهسازی، لکه گیری و آسفالت مسیر دسترسی به میراث جهانی تخت سلیمان به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم منطقه و گردشگران که از خرداد ماه سالجاری آغاز شده از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی برخوردار است و تا پایان شهریور آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون پیمانکار در مرحله  اتمام لایه زیراساس محدوده قطعه اول بوده و به زودی همزمان با آغاز روکش آسفالت این قطعه، چاله پرکنی و روکش آسفالت در قطعات ۳ ، ۴ و ۵ را در دستور کار قرارخواهد داد و به موازات اجرای آسفالت در این قطعات، اجرای لایه اساس در قطعه ۲ را پیگیری خواهد نمود که در نهایت با اجرای آسفالت قطعه ۲، پروژه اتمام و آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات  ملی- استانی است، گفت : برای انجام این پروژه بالغ بر ۷ هزار تن آسفالت گرم ، ۶ هزار تن مصالح اساس و ۴۰۰ تن قیر به مصرف خواهد رسید.

بخوانید:  طوفان الاقصی شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی و حامیانش بود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت مسیر دسترسی به مجموعه جهانی تخت سلیمان خبر داد.

انتهای پیام