پیشنهاد ارتقاء ۱۳ منطقه کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و عنوان کرد: اوج مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است و کهگیلویه بویرحمد همواره در رتبه های برتر به لحاظ مشارکت بالا در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد سه شهرستان مطرح شده، افزود: پیشنهادات ارائه شده در وزارت کشور تصویب و کار در هیات دولت در حال انجام است و سال آینده شاهد ارتقاء بخش‌های متعددی در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی بیان داشت: قبل از انقلاب سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و هشت بخش داشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی شهرستان ها به ۹، بخش ها به ۲۲ بخش و شهرها به ۲۳ شهر ارتقاء یافت.

هاشمی عنوان کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم است و مردم به مانند انتخابات دوره های گذشته حضور باشکوهی در پای صندوق ها رای خواهند داشت و نقش تعیین کننده ای در آینده استان و کشور ایفا می کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان دهنده رشد سیاسی آنها به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: میزان مشارکت مردم در یازده دوره گذشته انتخابات ۹۶ درصد است.

وی بیان کرد: مردم استان همواره در موضوعات فرهنگی،سیاسی و اجتماعی و تمامی عرصه های انقلاب حضور پرشوری داشتند.

انتهای پیام 



منبع

هاشمی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و پای بندی مردم به انقلاب از استان های امن کشور هستیم و اقدامات بسیار خوبی در حوزه امنیتی در سطح استان انجام شده است.

بخوانید:  فامنین باید قطب خیاطی استان شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: در دو سال دولت سیزدهم پیشنهاد ارتقاء ۱۳ منطقه استان را به وزارت کشور دادیم که سه شهر سپیدار، ممبی و سرآسیاب مصوب و ابلاغ شد و در مرحله انتخاب شهردار هستیم.