پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را بدون تعصب بررسی می‌کنم



مهدی لیموچی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در رابطه با اینکه فوتبالش را از کجا شروع کرده و چه مسیری را برای حضور در آلومینیوم طی کرده، گفت: من اصالتا کازرونی هستم. فوتبال در رده بزرگسال را از سال ۹۹ با تیم قشقایی شیراز در لیگ یک شروع کردم که در آن‌جا جزو پدیده‌‌های لیگ انتخاب شدم و فکر کنم ۵،۶ گل به ثمر رساندم. سال بعد از آن به فولاد و پس از آن به پیکان رفتم و از آن‌جا به آلومینیوم آمدم.

وی در خصوص وضعیت آلومینیوم در فصل جاری عنوان کرد: امسال در آلومینیوم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. در برخی از دیدارها نوسان داشتیم که آن هم به کمبود بازیکن برمی‌گشت. بعضی از بازیکنان تاثیرگذارمان مثل آقایان تبریزی و شریفات مصدوم شدند و آقای نوروزی فرد هم بعد از بازی دور برگشت با پرسپولیس مصدوم شد که او را هم ۵،۶ بازی نداشتیم و در پست دفاع آخر لطمه خوردیم.

مهاجم آلومینیوم ادامه داد: از طرفی هم طبق گفته‌های کارشناسان در نیم فصل اول خیلی از نظر داوری ضرر کردیم که ما در هر صورت همیشه به نظرات داوران احترام گذاشتیم چرا که آن‌ها هم مثل ما مرتکب اشتباه می‌شوند. در نهایت به نظرم امسال تیم خوب و مصممی داشتیم و می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. آقای حسینی همیشه به بازیکنان جوان اعتماد کرده اند. خدا را شکر امسال هم جواب اعتمادشان را دیدند. ان شاا.. بتوانیم نتایج خوبی را در جام حذفی و چند دیدار باقی مانده از لیگ کسب کنیم و فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

بخوانید:  پشت هر شنیده نشدنی خشم تلمبار می شود/ لزوم پرهیز از واکنش منفی در برابر خشم نوجوانان

لیموچی در پاسخ به این سوال که چطور پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی در هفته ی گذشته، مقابل فولاد که از تیم‌های کاندیدای سقوط است متوقف شدند، گفت: برای شکست فولاد وارد زمین شدیم ولی بچه‌ها بخاطر اینکه در دیدار قبلی مقابل پرسپولیس ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند از نظر بدنی تحت فشار بودند. یک شوک به ما وارد شد و گل خیلی بدی خوردیم ولی خدا را شکر که در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و گل تساوی را بزنیم. فولاد تیم ریشه داری است، من در این تیم بوده‌ام با قدمتی که دارد و قهرمانی‌هایی که در سال‌های اخیر داشته واقعا جایگاهش پایین جدول نیست. ان شاا.. در ادامه راه موفق باشند و بتوانند در لیگ بمانند.

وی در واکنش به این که برخی سبک بازی او را شبیه به قایدی می‌دانند، گفت: هر کسی سبک بازی خاص خودش را دارد. آقای قایدی فوتبالیست قابل احترامی است اما این نظر بقیه است و من سبک خودم را دارم. سبک فوتبال من این است و افرادی مثل من، قایدی و ترابی به یک سبک بازی می‌کنیم.

وینگر جوان آلومینیوم در خصوص ویدئوی منتشر شده از شادی هواداران مقابل منزل پدری‌اش پس از حذف پرسپولیس توسط آلومینیوم خاطرنشان کرد: خانواده من معمولا طرفدار تیم‌هایی هستند که من در آن حضور دارم، احتمالا آن‌ها هواداران استقلالی بودند که بخاطر حذف پرسپولیس هیجان زده شدند و مقابل منزل ما تجمع کردند که این مسئله تحت کنترل من نبود. من از اینکه مردم شهرم با خوشحالی من خوشحال شدند، لذت بردم. مردم کازرون همیشه به من لطف دارند و یکی از دلایل تجمع مقابل منزل ما هم می‌تواند همین مسئله باشد وگرنه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قابل احترام و از تیم‌های بزرگ ایران هستند.

بخوانید:  روسیه و بلاروس رزمایش نظامی مشترک برگزار می‌کنند

لیموچی در رابطه با مدت زمان قراردادش با سبزپوشان اراکی، بند فسخ موجود در قراردادش و پیشنهادات دریافتی از سرخابی‌ها گفت: تا پایان فصل بعد با آلومینیوم قرارداد دارم. وجود بند فسخ در قراردادم صحت دارد اما تمام تمرکزم روی تیمم است چون آلومینیوم را واقعا دوست دارم. از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته‌ام اما درست نیست که الان به آن‌ها فکر کنم. هر چیزی زمانی دار. اگر زمانش برسد باشگاه هر تصمیمی بگیرد احترام می‌گذارم و انجام وظیفه می‌کنم. فعلا تمام تمرکزم روی تیمم و ۵ دیدار باقی مانده از لیگ است. در جام حذفی هم ما شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم با قهرمانی در این جام افتخارآفرینی کنیم و این دور از دسترس نیست. خودم این حواشی را دوست ندارم که از الان بگویند از کدام تیم ها پیشنهاد دارم. هر چیزی در زمان خودش اتفاق بیفتد، بهتر است‌‌.

وی با تاکید به اینکه به هیچ کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس گرایشی ندارد، گفت: برای هر دو تیم احترام خاصی قائلم و اگر پیشنهادی باشد بدون تعصب بررسی می‌‌کنم. آلومینیوم را قلبا دوست دارم معلوم نیست امکان دارد سال بعد هم همین‌جا بمانم، در نهایت باشگاه باید تصمیم بگیرد. شاید قهرمان جام حذفی شدیم و به پلی آف لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم، آن موقع شرایط تغییر می‌کند. هیچ چیز مشخص نیست و زود است از الان تصمیم بگیریم.

بازیکن آلومینیوم در پایان در خصوص حضورش در اردوی اخیر تیم ملی تصریح کرد: از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند جوانگرایی کنند و نسل جدید را جا بیندازند. پوشیدن پیراهن مقدس ملی آرزوی هر بازیکنی است، تمام تلاشم را می‌کنم که مجددا به تیم ملی دعوت شوم. ان شاا.. عملکرد خوب و روند رو به رشد خودم را حفظ کنم تا در اردوهای بعدی هم حضور داشته باشم و برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

بخوانید:  مراسم ازدواج 110 زوج دارای معلولیت در برج میلاد برگزار می شود

انتهای پیام/



منبع