پیشنهاد رسمی از استقلال نداشتم

وی افزود: بعد از عملکرد خوبی که در دیدارهای دوستانه ابتدای فصل داشتیم به این باور رسیدیم که می توانیم در لیگ قوی ظاهر شویم. بازی به بازی پیش رفتیم و نشان دادیم که تیم شایسته ای هستیم و حرف برای گفتن داریم. 

جعفری در پایان گفت: متاسفانه وقفه ای که در دیدارهای لیگ ایجاد شده به ضرر تیم هایی است که روی فرم قرار دارند اما ما بازی به بازی پیش می رویم و باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم تا جزو رتبه های بالای جدول قرار بگیریم.

جعفری در واکنش به حواشی ایجاد شده در خصوص مصاحبه اخیرش گفت: شیطنت رسانه ای بود. من حرفی نزده بودم و نگفته بودم استقلالی ام فقط از صحبت های من برداشت کرده بودند که استقلالی ام! 

رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص شرایط خود در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر امسال هم خودم و هم ملوان شرایط خوبی داشتیم و توانستیم در پایان نیم فصل در جایگاه نسبتا خوبی قرار بگیریم. امیدوارم در ادامه که کارمان سخت تر هم می شود بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم و دل مردم انزلی را شاد کنیم.

وی در رابطه با اینکه شنیده می شود نامش در لیست خرید استقلال وجود دارد، بیان کرد: از مدیربرنامه ام یک چیزهایی شنیدم اما به طور مستقیم و رسمی با من صحبتی نشده است. 
  
بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا علاقه به حضور در استقلال دارد گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی ملوان است. این تیم و مردم شهرش را دوست دارم و تا جایی که بتوانم به آن ها کمک می کنم.  قراردادم با ملوان یک ساله است و تا پایان فصل قرارداد دارم. 

بخوانید:  شباهت «ایمو» و آثار کیارستمی در چیست

انتهای پیام/



منبع

مهاجم ملوان در مقایسه عملکردش در نساجی و ملوان عنوان کرد: در نساجی پست متفاوتی نسبت به ملوان داشتم، در آنجا سال اول در پست پیستون بازی می کردم و سال دوم وینگر بودم. آن زمان نساجی شرایط خوبی در لیگ نداشت و عملکرد مطلوبی نداشتیم و نشد که قابلیت هایم را نشان بدهم. امسال آقای تارتار با من صحبت کردند و یکی از مهم ترین دلایلم برای حضور در ملوان این بود که قرار بود به عنوان مهاجم در این تیم بازی کنم. ایشان از من شناخت داشتند و می دانستند که در تیم های پایه در پست مهاجم بازی می کردم. خوشحالم که جواب اعتماد آقای تارتار را دادم و توانستم خودم را ثابت کنم.