پیگیری آخرین وضعیت سیل جاده چالوس از سوی سرپرست ریاست جمهوری


پیگیری آخرین وضعیت سیل جاده چالوس از سوی سرپرست ریاست جمهوری

استاندار مازندران، گفت: سرپرست ریاست جمهوری امروز در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی این محور پرتردد شد. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، یوسف نوری اظهار کرد: در تماس تلفنی که بعدازظهر امروز از سوی دکتر مخبر برای پیگیری آخرین وضعیت امدادرسانی به نقاط سیل‌زده جاده چالوس برقرار شد، جزئیات و گزارش حادثه و فرآیند امدادرسانی و بازگشایی مسیر به ایشان ارائه شد.

وی افزود: سرپرست ریاست جمهوری در این گفت‌وگوی تلفنی بر لزوم تسریع در امدادرسانی، برآورد خسارات و ارائه گزارش جامع و دقیق از میزان خسارات و تلفات و علل وقوع حادثه تاکید کرد که از صبح امروز همه این اقدامات آغاز شده و با جدیت و سرعت در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در مازندران، خاطرنشان کرد: دکتر مخبر بر بسیج شدن همه امکانات و توانمندی دستگاه‌های اجرایی مازندران و استان‌های همجوار برای کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه نیز تاکید کرد که خوشبختانه این موضوع مد نظر ایشان در استان به خوبی انجام شده و تیم‌های امدادی از دستگاه‌های مختلف از نخستین ساعات امروز مشغول امدادرسانی و انجام عملیات فنی برای بازگشایی و بهسازی مسیر هستند.

نوری ضمن قدردانی از سرپرست ریاست جمهوری بابت پیگیری مستقیم روند امدادرسانی، گفت: پیگیری شخص اول دولت نشان دهنده جایگاه خدمت‌رسانی به مردم در دولت سیزدهم است و ما نیز با همکاران‌مان در استان تلاش می‌کنیم که به بهترین شکل این اولویت مهم دولت را به ویژه در شرایط بحرانی محقق کنیم.

انتهای پیام

بخوانید:  پوستر اولین جشنواره ملی ادبی دکتر معین رونمایی شد



منبع