چه می کنه شهریار؛ کامبک در سن سیرو/ آقایی شهریار سپاهان در آقای گلی

در نیمه نخست ملوان در دقایق ابتدایی به گل رسید، در ادامه تلاش سپاهان برای به ثمر رساندن گل تساوی نتیجه ای نداشت؛ تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر ملوان به پایان برسد.

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (72- محمد طیبی)، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی (68- حسین صادقی)، محمدرضا بردبار، محمد عمری (68- مهران احمدی)، رضا جعفری (83- سهیل فداکار)، محمدرضا سلیمانی

شاگردان مورایس در نیمه دوم، اما یکپارچه حمله شدند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه ملوان ایجاد کردند؛ شهریار مغانلو در این نیمه 2 بار برای سپاهان گلزنی کرد، مغانلو ابتدا در تا طلایی‌پوشان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست پیدا کنند.

محمد کریمی (40) رامین رضائیان (5+45)

ترکیب سپاهان:

مغانلو با دو گلی که در این دیدار به ثمر رسانید، تعداد گل های خود را به عدد 14 رسانید تا با اختلاف از زوج خود در خط حمله سپاهان یعنی رضا اسدی که 10 گل به ثمر رسانده است در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد و جدی ترین مدعی آقای گلی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی مهمان تیم ملوان بود، دیداری که با پیروزی سپاهان با گل های شهرداری مغانلو همراه بود.

شهریار مغانلو – دقیقه 73

 

انتهای پیام



منبع

گل ها:

ترکیب ملوان:

کارت زرد:

سپاهان نیز با این پیروزی 45 امتیازی شد و بعد از تیم های 53 امتیازی استقلال و 52 امتیاز پیروزی در رده سوم قرار بگیرد.

بخوانید:  حیدری و بنیادی فر برای سرخابی ها سوت می زنند

 

 

 

نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (3+45- کاوه رضایی)، رضا شکاری (64- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو

سرمربی: مهدی تارتار

سرمربی: ژوزه مورایس

 

شهریار مغانلو – دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی